2012. május 6., vasárnap

Cute things for Spring and Summer

Az utóbbi időben sikerült egy-két nagyon aranyos dolgot beszereznem a nyárra. Nagyon szerettem volna Sugar Hearts szoknyát, de rájöttem, hogy a dolog sajnos semmilyen szempontból sem aktuális. Helyette inkább rendeltem a Bodyline-ról magamnak egy ilyen édes kis lila miniszoknyát. Sokáig vacilláltam a színen: feketét rögtön kizártam, a menta tetszett, de már elég sok mentám van, és ha menta boleróval veszem fel, akkor az már nagyon sok. A rózsaszín is tetszett, de elég sok rózsaszín szoknyám van már, lila viszont egy sem. És mivel a Sugar Heartból a fehér és a lila tetszett a legjobban, ezért elhatároztam, hogy kipróbálom a lilát. Nagyon örültem neki, amikor megérkezett, főleg azért, mert nem szorítós gumit raktak bele, hanem normálisat. Tegnap le is lett tesztelve, nagyon kényelmes viselet, és szerintem a minik sokkal jobban állnak nekem.

Bodyline Polkadot miniszoknya


Már régóta szerettem volna valamilyen színes táskát a cuccaimhoz. Epres táska nem volt, de nyalókásat sikerült találnom! Lila-rózsaszínt kerestem, végül írt egy német lány, hogy neki van, de a másik verzió, ami fehér-rózsaszín. Ebayen közben mutattak nekem egy lilát, de nincs Ebay regisztrációm és nem is értek hozzá, meg az Taiwanban lett volna, ami azért messzebb van és rizikósabb, mint Németország. Ezért inkább a fehér-rózsaszín összeállítás mellett döntöttem. Így a képen elég nagynak látszik, valójában kicsi, de alapvető dolgok (kulcs, pénztárca, zsebkendő, mobiltelefon) beleférnek, így nekem tökéletes. És több cuccomhoz is illik, így szerintem végül jobban jártam, hogy a sors ezt a verziót szánta nekem, mintha a lilát vettem volna, szóval nagyon meg vagyok vele elégedve.

Dream of Lolita Lollipop táska



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése