2012. március 8., csütörtök

Új print: Strawberry Parlour

Ez a print olyan, mintha a Milky Berry, a Fruit Parlour és a Cherry Berry Bunny keveréke lenne. Nem az a világmegváltó print, amire vártam, semmi újdonság nincs benne, de azért aranyos (főleg sárgában). Az utóbbi másfél évben 1-2 kivételtől eltekintve semmi újdonságot nem mutatott számomra ez a márka. Tudom, hogy tavasszal illik piacra dobni legalább egy gyümölcsös printet, de a legkirályabb epres print szerintem továbbra is az Ichigo Millefeuille (menta szoknyát egyetlenegyszer láttam azóta, amióta én megvettem a sajátomat, és az ára továbbra is eléggé fent van, ahhoz képest, hogy régi, 2007-es printről van szó), illetve a Cherry Berry Bunny (azon a nyuszik valami halálosan cukik).


4 megjegyzés:

  1. Mindhárom ruha nagyon tetszik. A szoknyákért, fejdíszekért és zoknikért nem érzek különösebb vonzalmat, de ez a három ruha ebben a színben számomra megnyerte a kulcsot a szívemhez, különösen a sárga és a fekete. =D

    Lehet, hogy nem tudnak igazán újat mutatni, de nem is biztos, hogy kell, az AP valahogy így is közkedveltségnek örvend elég széles körben. =)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, de azért most már elég sokan panaszkodnak rájuk, hogy itt lenne az ideje valami nagyon nagy printnek :)

    VálaszTörlés
  3. Mi lenne az szerinted? Vagy te mit villantanál a helyükben? =)

    VálaszTörlés