2012. március 11., vasárnap

Tavaszi gardróbfrissítés

Az utóbbi pár hétben szerencsére sikerült néhány dolgot eladnom. A gardrób még mindig nem az, amiről álmodtam, de sokkal normálisabban néz ki, mint előtte. Sokkal kevésbé fekete, és sokkal szellősebb is. Még egy ruha van, amit nagyon szeretnék a szekrényemben látni, illetve szeretnék még egy rózsaszín kardigánt vagy bolerót (a Bodyline-os sajnos nem vált be, kicsit nagy lett rám), illetve valamilyen cukor alakú táskát (lehetőleg rózsaszín-fehéret), mert fehér táskám már van. Utóbbiakból vannak egész aranyos replikák (pl. nyalókás, cukor alakú). Ezenkívül még esetleg egy Milky-chan gyűrű lenne a wishlisten, plusz várok valami világmegváltó nagy printre (lehetőleg autókkal ^_^), de ilyet sajnos a Milky Planet óta nem láttam.

A krémszínű Dream Decorationről lemondtam egyelőre: nem hiszem, hogy lejjebb fog menni az ára (sőt, tudom, hogy nem fog, hiszen új népszerű printek sem igazán vannak), meg amúgy is van már egy sárga ruhadarabom. A Dream Decoration végül is csak a pónik miatt érdekes, ha a printet nézem, szebb a Memorial Cake, a pónik meg közben ékszer formában meglettek. A tavaszi gardróbfrissítés jegyében vettem ezt a kardigánt. Gyönyörű szép színe van, szinte minden cuccommal tudom koordinálni. A szőrme nagyon édes a kis pomponokkal, a gallér és a mandzsetták is lecsatolhatóak. Ugyanettől az eladótól még vettem egy fehér Toy Fantasy zoknit is.
 


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! <3
    Melyik ruhát szeretnéd még?

    VálaszTörlés
  2. Valamilyen fehér alapú printet, szoknyát, esetleg JSK-t: Milky-chan vagy Sugar Hearts jelenleg a kedvencek.

    VálaszTörlés