2012. március 1., csütörtök

Első AP ékszereim és egy újabb pónis táska

Sokáig húzódoztam az Angelic Pretty ékszerek vásárlásától: nagyon tetszettek, de mindig féltem, hogy a szállítás során esetleg eltörnek. Azonban nemrég feltűnt a piacon egy olyan ékszer, aminek nem tudtam ellenállni: a Dream Decoration lovacskák. Másfél hétig azon izgultam, hogy épségben megérkezzenek Amerikából a Decopónik. Ma reggel megérkeztek életem legelső AP ékszerei. Kb. 5 percbe tellett kibontani a csomagot, mert a kis borítékban volt egy még kisebb boríték.  A lánynak, aki árulta őket a Facebook-on, gyönyörű gardróbja van. Nagyon örülök, hogy ilyen szépek, a nyakláncon meglepődtem, hogy ilyen nagy rajta a figura, azt hittem, kisebb lesz. A gyűrű is nagyon aranyos, öröm ránézni. A lány a menta pónis táskát is árulta, de abból szerintem inkább megvárom a replikát (reménykedem benne, hogy lesz). Ami a Dream Decoration sárga JSK-t illeti, félek, nem fog lejjebb menni az ára, a sárga a legnépszerűbb szín ebből a printből. Ettől függetlenül a Decopónikat szinte az összes lolicuccommal tudom koordinálni és nagyon örülök, hogy szettként meg tudtam szerezni őket.


Pónikákok ^_^


 Már megszoktam, hogy egy kisebb pónikolónia vesz körül :)


És hogy ne legyen elég a jóból, Bodyline-ról rendeltem egy lila pónis táskát is. Nagyon szép színe van és illik a lila Milky Planetemhez.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése