2012. március 14., szerda

Cukormánia

Egyre jobban tetszik ez a print. Tudom, hogy egyszerű, de szerintem nagyon édes és elég népszerű is, a JSK-k piaci ára 300-350 dollár körül van. A szoknya verzió érdekelne elsősorban (a JSK és az OP kicsit hálóinges szerintem, bár azok is nagyon szépek). Imádom benne, hogy rövid, mert nekem a rövid szoknyák sokkal jobban állnak, mint a standard loli hosszúságúak. Elsősorban ez a három szín fogott meg. A rózsaszín is szép, de már két rózsaszín szoknyám van, a fekete pedig szerintem nem lenne jó ötlet. Azt hiszem, a fehér tetszik a legjobban. Szeretnék egy új színt látni a szekrényemben, olyat, amivel tudom koordinálni a meglevő kiegészítőimet. Könnyű sifon anyagból van, ideális lenne nyárra. A lila is nagyon szép, még azt is elfogadnám. A menta is nagyon jól néz ki, de már elég sok menta cuccom van, és ha felvenném hozzá a menta bolerót, az már szerintem nagyon menta lenne. A szívem azt súgja, a fehér lenne a legjobb választás :)



 

1 megjegyzés: