2012. február 21., kedd

Pónis ékszerek


Nem, nem az enyémek... sajnos. Pedig egyszer én is szeretnék egy ilyen kolóniát itthonra. Kicsit húzódozom az AP ékszerektől: ezek a műanyagok - bár hihetetlenül édesek - nagyon könnyen törnek. Milky-chan gyűrűt sajnos két éve nem tudok szerezni: vagy nagyon irreális áron látok, ha látok (50 euro), vagy mire odajutok, hogy megvegyem, már el is vitték. Újabban beleszerettem ezekbe a nagyon édes Dream Decoration lovacskákba. Nem mintha nem lenne már elég lovam. McDonalds-ból is sikerült 3 pónit szereznem: Pinky Pie-t, és 2 Apple Jack-et. Másnap az egyik Apple Jack-et szerencsésen kicserélték a kirakat mögött üldögélő utolsó darab Twilight Sparkle-re (nekem az tetszett a legjobban a 6 figura közül). Megkértem Twilight Sparkle-t, hogy varázsoljon nekem egy kisebb Dream Decoration kolóniát ^_^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése