2011. december 25., vasárnap

Mézeskalács pónik

Ezek már annyira ennivalóak, hogy sugározzák magukból a cukiságot. Főleg amikor megláttam a póni alakú táskát! A Dream Decoration ruha nekem kékben és sárgában tetszik a legjobban, mégpedig a sok színes masnis elejű JSK, ami hátul ráadásul hime-style... annyira gyönyörű! Hasonlít a Memorial Cake-re, nekem ugye van egy rózsaszín Memorial Cake szoknyám, de azért elfogadnék egy sárga vagy egy kék Dream Decoration JSK-t. Megfogadtam, hogy januárban új számítógépet veszek, de később azért még lehet, hogy felteszem a wishlistemre az itt látható dolgok valamelyikét :)










6 megjegyzés:

  1. Nekem kell az a táska... Mennyibe kerül? T_T

    VálaszTörlés
  2. Sokba :( 9345 yen csak a pónitáska, + erre jön rá minden egyéb költség.

    VálaszTörlés
  3. Hát egy negyven... Ha jobban belegondolok, akkor lehet, hogy megérné. :D

    VálaszTörlés
  4. Én is ebben reménykedem :)

    VálaszTörlés