2011. október 10., hétfő

Már megint engedtem a kísértésnek...

Már megint. De ezek olyan cukik! Vétek lett volna ott hagyni őket! És mivel van egy sárga szoknyám és egy sárga cipőm, akkor miért ne lehetne sárga zoknim is? Régen a wishlisten volt, de lemondtam róla, mert a Colorful Sherbet zokni nagyon ritka és 2010-es, gondoltam, már úgysem nagyon lehet kapni, és rettentő nagy szerencse kellene hozzá. Eredetileg nekem rózsaszínben és fehérben tetszettek meg, de akkor nem tudtam, hogy valaha lesz sárga szoknyám és sárga cipőm. Chibi Tenshi nagyon sok cuccot árult, és köztük volt a fagyis Ice Cream zokni is. Amikor megláttam, alig hittem el. Árult egy sárga-rózsaszín csíkos Dreamy Doll House zoknit is, mondjuk az jóval olcsóbb lett volna, de csak azért, mert használt, és ha majd egyszer lesz menta Dreamy-m, ahhoz jól fog illeni a menta cukros zoknim is, így inkább a fagyis zoknira csaptam le. És ez tiszta új, csak a cédulája nincs meg. És sárga. És  ráadásul fagyis! Ma délben hazajöttem a számlálásból, és bekukkantottam a postaládába, hátha megjött. És benne volt! A zokni mellett volt egy cuki Rilakkumás levélke is. És a poén az, hogy Egyszarvúcskával együtt vártuk a zoknijainkat, ő egy német lánytól vett egy lila Toy Fantasyt, én meg japánból ezt a fagyisat. Múltkor mondtam neki, milyen jó lenne, ha a zoknik úgy intéznék, hogy egy napon érkeznek meg. Hát nem így lett? Biztosan azért, mert AP zoknik és szinkronban vannak ^_^



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése