2011. szeptember 16., péntek

What's happening to AP?

Oké, szóval itt az Angelic Pretty új printje. Nem értem, mi van az AP-val mostanában. Mármint nem azt mondom, hogy a ruháik nem szépek, de egyik sem dobogtatja meg igazán a szívem mostanában. 2009-ben és 2010-ben szerintem sokkal jobb cuccokat hoztak össze: 2010-ben ott volt a Merry Making Party, a Milky Planet, a Jewellery Jelly, hogy csak a legjobbakat említsük. 2009-ben a Dreamy doll House, a Milky-chan, a Melty Chocolate, a Memorial Cake, a Cherry Berry Bunny és a Miracle Candy. Idén a Toy Fantasy volt az egyetlen idáig, ami igazán tetszett. Úgy érzem, idén valahogy kevés az igazán sweet cucc, amiért megszerettem ezt a márkát. De mondjuk ez végül is annyiból jó, hogy legalább kevesebb ruha került fel a wishlistre. Most inkább arra koncentrálok, hogy azokat sikerüljön megszerzeni, amik már két éve fent vannak: Dreamy és Milky-chan ^_^


2 megjegyzés:

  1. Hú hát ez ...khmm. Mondjuk nekem az előző Alice-os tetszik, főleg kékben. ^^ De tény, hogy nekem is a TF volt az utolsó ami hű,de hű volt.

    VálaszTörlés
  2. Váhh, mi ez?

    Jobban szeretem a Milky Planet-Wonder Cookie vonalat. Az az "igazi" AP.

    VálaszTörlés