2011. szeptember 13., kedd

Sárga cipők


Megérkeztek végre a sárga cipők! Clobbaós, Egyszervúcskáék rendeltek és becsatlakoztam, szerencsére nem kellett túlsokat várnunk. Az Árkádban taliztunk Egyszarvúcskával, megcsodáltam a rózsaszín cukros felsőjét, kicsomagoltam a cipőket (ezúttal nem kaptam ajándékba Sercet Shop táskát), sőt a Retro Junior Burgert is kipróbáltam (szerintem túl csalamádés és mustáros),  Lehet, hogy a képen kicsit világítanak, valójában olyan színűek, mint a krémesben a vaníliahab. Tökéletesek a sárga Merry Making Partymhoz, és szerintem a rózsaszín Milky Planethez is passzolnak. Ezzel befejeztem a teapartivásárlást. Nagyon tetszett még a lila teaparti is, de mivel nem létfontosságú, ezért lemondtam róla. A meglevő cuccaimat a rózsaszín, a menta és a sárga teapartikkal is nagyon jól tudom koordinálni, illetve van még két fekete Bodyline cipőm (egy triplamasnis patácska és egy fekete-fehér Heart Buckle). Még egy fehér cipőt szeretnék majd egyszer (vagy egy RHS-t az én méretemben, vagy egy elegáns stílusú fehér cipőt). És gondolkodtam még egy fehér vagy rózsaszín lolita csizmán is.



2 megjegyzés:

  1. Nagyon édes! Egyre jobban tetszenek a teapartik :)
    Bár még mindig a platform a kedvencem :D (csak a magasságom nem jó hozzájuk).

    VálaszTörlés
  2. A teapartik imádnivalóak. Érdemes őket beszerezni, azért is szeretem őket, mert nem csak lolicuccokhoz jók, jól el lehet bennük járkálgatni casuelesen.

    VálaszTörlés