2011. augusztus 29., hétfő

Végre:)

Végre sikerült regiznem a facebookra. Egyszarvúcskával várjuk nagyon a csomagunkat, neki lesz cukros felsője, nekem meg sárga cipőm ^_^ Megnyertem egy blúzt Mbokon, licitáltunk egy pomponosra is, de az nem sikerült. Végül is nem baj, elég lesz nekem egy is, már nagyon várom!!! A képen a Dream printem van, a Dreamy Doll House, már úgy bánom, hogy nem vettem meg Sweet Misától anno a JSK + masni szettet, az a verzió volt, ami a képen van. Aztán max. később elcseréltem volna, ha mégsem jön be a JSK. De egyszer meg fogom venni... majd ősszel vagy télen ^_^ És akkor már lesz hozzá szép rózsaszín blúzom is :) Gondolkozom azon, eladjam-e a Marine Rose-t. De az volt az első loliruhám és olyan cuki:(


2 megjegyzés:

  1. Jaj de nagyon cukik~!♥ *-*
    És gratulálok a blúzhoz! ^^

    A Dreamy-s lánykán az a cipő totális szerelem! ♥

    VálaszTörlés
  2. Ja, elfogadnám az egész outfitjét:)

    VálaszTörlés