2011. augusztus 15., hétfő

Új AP print: wonder Story

Alice Csodaországban jellegű print: sok könyvvel, kártyával és nyuszival ^_^



És most olvastam, hogy a Baby újra megörvendeztet minket az Usakumyák újabb generációjával: lehet őket előrendelni:) Az az igazság, hogy amióta itt van nekem Szíriuszka, már nem feltétlenül vágyom közepes méretű Usakumyára, pedig eredetileg olyat szerettem volna. Esetleg majd egyszer veszek egy minimini rózsaszín macinyuszit, de egyelőre meg vagyok elégedve a jelenlegivel, főleg így, hogy van mellé macikám is. Most az lenne a legfontosabb, hogy vegyek egy szép rózsaszín blúzt, amit viselhetek majd az AP szoknyákhoz. Most licitálunk egyre Mbokon, majd meglátjuk, sikerül-e, és ha igen, akkor milyen lesz.

2 megjegyzés:

  1. Aww~ azok a nyuszik!! Ez gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagyon elegáns a print. Szerintem pirosban a legjobb:)

    VálaszTörlés