2011. június 28., kedd

Planetek

Meghirdettem a cuccokat EGL-en. Remélem, elkelnek. Még vannak cuccok, amiknek gondolkozom az eladásán (Fruit Parlor és piros BL ruha). Ichigónak félretettem a macikát, remélem, lehetünk majd macitesók. Elindultak a Planetek is (amikor a lilát rendeltem, még nem tudtam, hogy közben lesz egy rózsaszínem). Ichigo és én már nagyon várjuk a csomagot, nagyon kíváncsi vagyok, milyen a replika sárga Milky Planet, és persze a lila is érdekel, mert lila szoknya nincs eredetiben, csak JSK. Sok gondolkodás utána ma végre megrendeltük az új heverőmet (a régi már 15 éves, és puha, mint a habcukor, muszáj kicserélni). Először narancsszínűt akartunk, de közben kiderült, hogy van még egy kék színű, plüss huzat, és tetszett a design-ja, így végül azt választottam. Nagyon vicces neve van, Dodi kék, ami utal a bolt nevére, ahonnan származik, én magamban elneveztem Milky Planet kéknek ^_^

2 megjegyzés:

  1. Jaj nagyon cuki ez a gondosbocs :)
    A FruitParlourod az fekete×rózsi? A MiracleCandyt nem árulod ugye? Ha igen, szólj lécciii~~ :3

    VálaszTörlés
  2. Igen, az FP rózsaszín fekete csíkokkal.
    A Miracle-t egyelőre nem árulom, mert bár nem vagyok már annyira bittersweet, tetszenek rajta a cukrok és még mindig feketében a legjobb szerintem:)

    VálaszTörlés