2011. június 25., szombat

A gardróbom új lakói ^_^

Megvolt a nyári nagybevásárlás ^_^ Sikerült beszereznem egy csomó álomcuccot. Viszont az új cuccok miatt áldozatokat kell hoznom, vagyis el kell adnom a régiekből. Meg fogok válni a Ribbon Dolltól is, mert bár nagyon szeretem azt a ruhát, és az első AP ruhám volt, de a fekete nem igazán az én színem. Sokat változott az ízlésem azóta, amióta megvettem, és a pasztellszínű, printes Angelic Pretty ruhák sokkal jobban illenek hozzám. Szerintem a piros-fehér Bodyline hime ruhámat is el fogom adni, illetve mindent, amit a sales posztban meghirdettem. Fáj a szívem értük, főleg a Ribbon Dollért, mert mégiscsak az egyik álomruhám, de már nem annyira az én stílusom, mint akkor, amikor megvettem, és a szekrényemben is nagy a zsúfoltság. Az új lolicuccokat itthon vettem, ami nagyon jó, hiszen volt lehetőségem őket élőben megnézni, megpróbálni ^_^

1. Végre van Usakumyám! Igaz, csak a mini mini mini verzió, a kis telefondísz, és bár fehéret szerettem volna, ez a kis macinyuszika rózsaszín, de olyan aranyos! Lehet, hogy majd egyszer veszek egy közepeset, de egyelőre tökéletesen meg vagyok elégedve ezzel a kis jószággal. Olyan jól álcázza magát, hogy még a kapucniját sem lehet levenni, így mindenki azt hiszi róla, hogy tényleg nyuszi. Mivel ilyen kis minike, nem igényel sok mandulát, és nem is unatkozik, mivel mellette van a Baby macika, akivel köztudottan barátok. Egyébként az Usakumya egy kicsit nagyobb, mint a maci.


2. OMG! Milky Planet! Ráadásul rózsaszínben! A színe puncsra emlékeztető rózsaszín. A masnija hiányzik, de már Nekohime is így kapta, de ettől függetlenül annyira gyönyörűséges ez a szoknya, a print meseszép! Nagyon tetszett a sárga szoknya, de rózsaszínt szerettem volna, mert szerintem sokkal jobban illik hozzám, és van hozzá passzoló cipőm is. Előtte rendeltünk replika Planeteket is Ichigóval, majd összehasonlítjuk őket az igazival, amint megjönnek ^_^



 

3. Angelic Pretty táska: Gigitől vettem, akárcsak a kis macinyuszit. Nagyon szép fehér szív alakú táska, amire már nagyon nagy szükségem volt, mivel nekem csak tote bag-jeim vannak. Ez a fehér táska minden cuccomhoz illik és sok minden fér bele. 


4. Angelic Pretty cutsew: nagyon elegáns darab, fekete-fehér, munkahelyre is fel lehet venni, a csipkéje madárkalitkás. Ez is Gigitől van :)

 

5. Baby blúz: megvettem Loo blúzát! Ez szerintem sokkal jobban áll nekem, mint a Bodyline blúzom.

2 megjegyzés:

  1. A Ribbon Dollt előreláthatólag mennyiért fogod eladni? :)
    Amúgy gratu a sok cunci ruhához! *-* MilkyPlanet<3 ! *-*

    VálaszTörlés
  2. 50 ezerért hirdetem majd meg. Aztán majd meglátjuk:)
    Igen, a ruhák tényleg nagyon szépek:) A Milky Planet pedig meseszép:)

    VálaszTörlés