2011. június 14., kedd

Cicafarm

Pár hónappal ezelőtt feljött a szó a világ legdrágább kávéjáról és ezzel összefüggésben a cibetmacskákról. Felvetettem, hogy micsoda üzlet lenne, ha indítanék egy ilyen farmot, de sajnos nincs hozzá alaptőkém, cibetcicám meg pláne nincs, mert azok Indonéziában élnek. Erre egyik reggel bementem a munkahelyre, és a cibetcicám ott várt az asztalomon, sőt a kávészemek is ott voltak mellette, valamint a félreértések elkerülése végett egy cédula is járt hozzá (az egyik munkatársam vette, aki véletlenül talált rá, de a helyszín hétpecsétes titok, még én sem tudhatom). A cica rózsaszín, gipszből készült és meglehetősen nagy. Szereti a mancsát nyalogatni. Mivel cicahordó kosár nem volt nálam, a zsákállatos táskámban vittem haza: nem volt könnyű, mert azért van súlya. Farmom még nincs, de cicám már van. Kezdetnek ez sem rossz ^_^


2 megjegyzés:

  1. Milyen cuki már, tök rendes munkatársaid vannak. :)

    VálaszTörlés
  2. Aw, milyen édes kis sztori! Ha szeretnél feketében is, elárulhatom, hol laknak eredetileg ők... ;) (De inkább maradjon titok, szerintem! :))

    VálaszTörlés