2011. május 9., hétfő

Candy, Candy


Gardróbom új lakója: egy pár mentazöld Candy Border zokni! Nagyon gyorsan ideért az Egyesült Királyságból és olyan szép! Most már nem ragaszkodom annyira a Dreamy Border zokni megszerzéséhez, ami ugye a Dreamy Doll House-hoz passzol (sajnos egyelőre még Dreamym sincsen). Mondjuk nem vagyok normális, hogy ennyit kiadok egy pár zokniért, de úgy voltam vele, hogy legalább egyetlenegy AP zoknim legyen. Szerintem ez nagyon cuki lesz az epres szoknyámmal, mostanában nagyon rá vagyok kattanva a mentára. Az epres szoknyáról jut eszembe, hogy a Bodyline is megpróbálkozott egy epres tüneménnyel. (Múltkor mondtam az egyik munkatársamnak, hogy Bodyline-on nincsen epres szoknya, erre lett!). Szerintem jól sikerült az epertortás print, bár nem is tudom... talán kicsit túlpöttyözték és cicomázták. Lehet, azért érzem így, mert számomra a Strawberry Millefeuille az ultimate epres szoknya, amit eddig semmi sem előzhetett meg. Lehet, hogy meg fogom venni a Bodyline epres szoknyáját is, de nem biztos, hiszen már megvan álmaim gyümölcsös printje.



2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a zokni! (Az árát meg se merem kérdezni :D) De biztos megérte, nagyon szép lesz a Dreamyhez, meg az IM-hez!

    Nekem nagyon-nagyon tetszik a BL új epres printje! Mivel az eprekkel még felemás viszonyban vagyok, így pont tökéletes lesz egy BL-es kezdésnek, a többit meg majd megmondja a jövő :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:) Remélem, hamarosan találok Dreamyt, mostanában sajnos nem láttam, csak egy lila OP-t, ami nagyon szép, csak sajnos nem az én színem:(

    VálaszTörlés