2011. április 7., csütörtök

Looking for a Time Turner

Sok minden történt mostanában. Már fel voltam készülve, hogy áprilistól nem lesz munkám, erre meghosszabbították egy kicsit a szerződést (megint). Ez végül is pozitív dolog, mert inkább legyen munkám (még ha nehéz is), minthogy otthon kuksoljak. Bár az is igaz, hogy mostanában tényleg nagyon elfoglalt vagyok, jövő héten ráadásul túlóra. Ez nem is lenne baj, mert nagyon szeretek itt dolgozni (a gépjárművek mindig is közel álltak a szívemhez), de így, hogy suliba is járok mellette, szinte semmi szabadidőm nincsen. Nem tudom, mikor jutok el odáig, hogy legalább a sulis jegyzeteimet elrendezzem, mert néhány óráról hiányoztam a munkahely miatt. Sokszor azt kívánom, bár lenne egy időnyerőm, mint Hermionénak a Harry Potterben (igaz, ő is azért adta vissza, mert nem bírta a terhelést). Én tuti alvásra és játékra használnám az időnyerőmet. Na jó, tanulásra is (szükség esetén).

De ettől függetlenül mostanában jobb kedvem van, mint az utóbbi években bármikor: örülök, hogy dolgozhatok, mert így csinálok valami hasznosat, és sok dolog, köztük a loliruhák is elérhetőbbnek tűnnek, ami azért nem elhanyagolható szempont ^_^ Mivel most másfajta szerződésünk van, kaptunk internet jogosultságot (az otthoni gépemet sajnos már alig tudom használni), így napközben is meg tudom lesni az EGL-t. A múltkor majdnem sikerült vennem egy Milky-chan gyűrűt, de sajnos nem voltam elég gyors:( Pedig olyan cuki a rózsaszín gyűrű. Persze a Milkyből a ruha fontosabb lenne, mint a kiegészítők, hiszen azok nincsenek a wishlisten. Most arra koncentrálok, hogy a kívánságlistás cuccokból sikerüljön egyet-kettőt megszerzeni.  Már bánom, hogy a rózsaszín Milky-chan OP-t nem vettem meg a múltkor, de nem adom fel a harcot ^_^ Már nem érzem magam fényévekre tőle, mint tavaly.

2 megjegyzés:

  1. Héj Sakura Te itt vagy??? Én meg hajkurászlak telefonon!!! ^^'

    VálaszTörlés
  2. Munkahelyen van netem (elvileg otthon is, csak a gépem nem tudom használni).
    Telómat otthon hagytam:(

    VálaszTörlés