2011. április 19., kedd

Eperszezon

Ma különösen szerencsétlen napom volt. Amikor hazafele utaztam a metrón, azt gondoltam, hogy bárcsak már holnap lenne, mert ma már nem valószínű, hogy történik valami jó. De amikor hazaértem, megláttam az asztalon egy kis piros csomagot és felkiáltottam, hogy "Úristen, megjött a szoknya!". A csomagolás nagyon cuki volt, és amikor végre előbukkant az első Angelic Pretty szoknyám, a Strawberry Millefeuille, az az érzés leírhatatlan volt! Annyira gyönyörű! Tökéletes a színe, a mintája, és az a rengeteg eper imádnivaló rajta. Köztudottan eperfüggőségben szenvedek, ráadásul most eperszezon van ^_^ 


Ebből a printből mindig is szoknyát akartam (az OP és a JSK nekem már kicsit túl epres volt), csak és kizárólag mentában. Már ezer éve wishlistes volt, és annyira örülök, hogy sikerült megszereznem, hiszen ez egy régi, 2007-es print, mentában viszonylag ritka. Maga a vásárlás zökkenőmentes volt. Egy kanadai lány árulta, nagyon sok pozitív feedbackje volt, de először egy kicsit féltem rákérdezni, mert Kanada mégiscsak a világ másik végén van, én meg mindig stresszelek a vám és a posta miatt. Nagyon izgultam a szoknyáért, de ma épségben, gondosan becsomagolva kiváló állapotban ideért. Imádom ezt a printet, mert nagyon különleges: igaz, hogy nagyon sok epres print van, de a Strawberry Millefeuille-nek szerintem kivételesen szép a színvilága, nagyon sokféle színnel lehet koordinálni: fehérrel, rózsaszínnel, mentával és pirossal is. Az is nagyon tetszik benne, hogy az alján a csipke nem fehér, hanem halványrózsaszín, a színei közül a menta pedig nem az a hűvösebb zöld, mint pl. a kekszes szoknyámon, hanem élénkebb, vidám és tavaszias/nyárias. Bár nagyon kevés szabadidőm van mostanában, sokat dolgozom, de amikor kibontottam a csomagot, kiterítettem a szoknyát az ágyra és odatettem mellé a kis plüssunikornisomat, akkor nagyon boldog voltam! A kemény munkának meglett a gyümölcse: szó szerint ^_^ Készítettem képeket, de nem lettek túl jók, és a stock fotó nem tudja visszaadni a szépségét élőben.


 Unicunak is nagyon tetszett!

 

Amint látható, kicsit átalakulóban van a gardróbom: a zöld a kedvenc színem, és most sikerült beszereznem néhány álomprintet (Mr. Yan Kedvenc Fagylaltjai, Strawberry Millefeuille), illetve Gigi jóvoltából egy menta Angelic Pretty cipőt, sőt egy Usakumyás zoknit is. Köszönöm még egyszer, Gigi! Ráadásként még egy menta póló is horogra akadt a Jeans Clubban. Úgy érzem, jó irányban halad a gardróbépítgetés, bár alapdarabok és nagy álomprintek (menta Dreamy, rózsaszín Milky-chan, Memo Cake és Milky Planet szoknya) még mindig hiányoznak, és vannak a szekrényemben fekete báránykák is szép számmal. Itt vannak az elmaradt fotók:  

Álomcipő! Annyira tök jó színe van!


 Macinyuszik!
 

Menta póló

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Nagyon szép, remélem nemsokára láthatunk benne! ^^

    VálaszTörlés
  2. Jajdejóóóó! :) Tényleg nagyonszép, milyen jó, hogy megszerezted!

    A JeansClubos póló meg nekem is megvan, és imádom :)))

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a szoknyához, tényleg nagyon szép ^^ :D
    Amúgy most a Jeans Clubos 50%-os leárazáson vadásztam ezt a pólót én is, mert rózsaszínben és lilában már megvan, de szerettem volna ezt is... Hát mindegyik más színben volt egy csomó a kupacban, csak pont ebből nem :'D

    VálaszTörlés
  4. Weee, megérkezett. :D Nagyon szép! ^^ S a többi cucc is! ^^ Azt a pólót én is akartam. :D Nem baj, megvan a cukrászos. ^^

    VálaszTörlés
  5. Eprek!! Nagyon szép a szine és főleg a mintája! Gratulálok hozzá :)) És akkor végre az egyik dream printed megérkezett :) Szurkolok, hogy a többi is meglegyen!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindenkinek:) Remélem, a többi is sikerül:)

    A Jeans Clubos pólóból a cukrászos is tetszett, de végül ezt vettem meg:)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű a szoknya és cipő is, gratula hozzájuk ^^

    VálaszTörlés