2011. március 21., hétfő

Waiting...

Végre megvan a Jubileumi meetre való ajándék. Legalább ez egy jó dolog. A teaparti cipőcském története már kevésbé. Annyira vártam a cipőt és erre rossz méretet küldenek, M-es helyett L-eset:( Nem tudom, hogy lehettek ennyire figyelmetlenek. Már olyan régóta a wishlisten volt, bár nem számítottam rá, hogy ilyen hamar megveszem, de úgy gondoltam, élek a lehetőséggel. Úgy voltam vele, hogy egyszer úgyis megvenném a cipőt, ha már a Milky Planet szoknyát elszalasztottam, a Milky-chanról nem is beszélve. Reménykedem benne, hogy megoldódik a dolog. Még várjuk a választ, kíváncsi leszek, mit írnak. Ami még talán a cipőnél is jobban jobban bánt, az a számítógépem siralmas állapota. Alig tudok netezni, az egér magától ide-oda ugrál, folyton összeomlik a rendszer, hiába telepítem újra, sehogy sem akar jó lenni. Még az is lehet, hogy loliruhákra gyűjtögetett pénzből veszek egy gépet. Viszont a Dreamyt is nagyon szeretném megvenni. De a gép is fontos lenne, elvégre azt szinte minden nap használom. És nem ártana már beszerezni egy új gépet, ez a mostani már nyolcéves. De ezeketől a súlyos dilemmáktól függetlenül várom a jubileumi meetet. Még nem tudom, mit veszek fel, szerintem aznap döntöm el.

3 megjegyzés: