2011. február 27., vasárnap

Sakura lolikarácsonya


A leárazás alkalmából nemrég megrendeltem a karácsonyi ajándékomat a Bodyline-ról. ^_^ A cuccok egy hatalmas fekete zsákban érkeztek (ez kicsit félelmetes volt ^_^), és szerencsére minden gond nélkül ideértek. Amint hazaértem a munkából, rögtön rávetettem magam a csomagra, melynek fénypontja egyértelműen a menta Soft Cream JSK, amit én már csak fagyis ruhaként, vagy Mr. Yan Kedvenc Fagylaltjaiként emlegetek. A nagy masni lecsatolható, a ruha maga nagyon könnyű anyagból van, ideális tavaszi-nyári viselet. Gyönyörű zöld színe van, egyszerűen isteni! A mintája is nagyon szép. Rendeltem még ezenkívül táskákat (mert 6 dollárért a hülyének is megéri) és egy fekete-fehér Heart Buckle-t. Már van egy teljesen fekete masnis cipőm, ezért választottam egy olyan fekete cipőt, amiben fehér is van. Most már van zöld kekszes táskám, kék kekszes táskám és pónis táskám, amiből rózsaszínt szerettem volna, de mivel olyan nem volt, feketét rendeltem, hogy legyen egy emlékem ebből a printből, ha már a szoknyát és a masnit el kellett adnom.


Mr. Yan kedvenc fagylaltjai


Menta kekszes táska


Kék kekszes táska


 Pónis táska (ezzel mentem munkába meg suliba ^_^)


Heart Buckle cipőcske

1 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép a színe, én is szeretnék majd szoknyát. :( Remélem marad addig, amíg lesz rá pénzem. XD

    VálaszTörlés