2011. február 16., szerda

Milkyk és eprek ^_^


Szombaton elvittem a munkahelyre az mp3 lejátszómat, hátha be tudom üzemelni. Ugyanis évekkel ezelőtt elromlott a kijelzője, és nem mutat semmit, csak színesen világít. Legalább egy kicsit jobb kedvem lett tőle, hogy tudtam zenét hallgatni. Persze van a munkahelyen rádió, de ne is beszéljünk róla... én sokféle zenét szeretek, de van egy-két olyan szám, aminek a végighallgattatásáért veszélyességi pótlékot kellene fizetniük. Tegnap vettem a Media Marktban egy új fülhallgatót az mp3-amhoz, mert a meglevő már nem érintkezett rendesen és nem lehetett használni. Nagyon sokféle volt, végül a 800 Ft-osakból választottam egyet. Mivel ritkán hallgatok mp3-at, nem akartam drága, full extrás tartozékot, főleg most, hogy ismét gyarapítani kívánom a loli ruhatáramat. Volt egy nagyon aranyos rózsaszín Milky Planet szoknya, saját magához képest még nem is volt drága, de sajnos elvitték:( De legalább Giginek valóra vált az álma, és megérkezett a Milky Planetje. Mondjuk a sárga nekem is tetszett, de szerintem jobban illene hozzám a neonpink.

Dreamy Doll House-ból Sweet Misa árult egy JSK-t masnival, gondolkoztam rajta, de kitartok az OP mellett. Az tetszik a legjobban és nem akarok olyasmit megvenni, amiben nem vagyok biztos. Viszont van fent pont egy olyan Milky-chan, ami nekem kellene. Nagyon erősen gondolkozom rajta:) És jó lenne megszerezni tavaszra a Strawberry Milfeulle szoknyát (természetesen a menta verziót, bár a többi is nagyon szép). Ebből csak és kizárólag szoknyát szeretnék, mert a JSK és az OP nekem már túl "epres". Jobb a szoknya szerintem ^_^ És jó lenne még táskákat venni: a képen látható csillagosból létezik replika is illetve van a Clobbaón egy irtózatosan édes epres táska, ami nekem sokkal jobban tetszik, mint a Bodyline epres táskája, sőt, minden eddig látott epres táskánál jobban tetszik. Mindkét színben nagyon szép. Ja, és ugye van az a kis gonosz szőrös valami, aki már egy ideje fut felém ^_^ Olyan sok minden kellene, úgyhogy szombaton is megyek túlórázni. Igazából suliba kellene mennem, de majd valahogy bepótolom. Sajnos egyszerre nem tudok két helyen lenni:( Sokszor azt kívánom, bárcsak lenne egy időnyerőm, mint a HP-ban Hermionénak.

4 megjegyzés:

  1. MILKY!! Szerintem egyértelműleg vedd meg!
    Tényleg, Sakura, nem tudod, mi történt a csomagunkkal? Él még? Esetleg feladták már?

    VálaszTörlés
  2. Szia, a Meltym még nincs kész, de azt mondta, hogy a szokid az elkészült, hamarosan postára adja külön. Szívás, hogy ilyen sokáig tart, meg most bekavartak az ünnepek is:(

    VálaszTörlés
  3. :/ Miért van nekik külön az újév, bakker? xD.

    VálaszTörlés
  4. Biztos vagy benne, hogy az OP a legjobb neked? Nyáron meg fogsz gyulladni benne. :(
    Sajnálom hogy nem lett a tiéd a rózsaszín szoknya, nagyon illett volna hozzád! Írtam még tegnap a franciáknak, de még nem válaszoltak. Nem szoktak sietni.

    VálaszTörlés