2011. február 9., szerda

Kék VM

Ezt is megértük. Újra ránkszabadítják ezt a ruhát. Ez a ruha annyira gyönyörű! És most már van egy új szín is: sötétkék. De nem engedek a kísértésnek, mert nekem akkor is a piros kell még mindig. Ha megvenném a pirosat, valaki pedig megvenné a kéket, akkor játszhatnánk Blood+-osat. Ez a ruha engem mindig a misztikus, véres vámpíros és vérfarkasos történetekre fog emlékeztetni. A múltkor végigvittem a Sherlock Holmes: Hound of the Baskervilles-et. Annyira jó volt az a játék! Imádtam! Sajnos nincs sok időm mostanában játszani (meg úgy másra sincs igazán időm), de ez kihagyhatatlan. És már nagyon várom a Puppet Show újabb, harmadik részét, hamarosan megjelenik majd az is!

2 megjegyzés:

  1. Aww, ez a minta gyönyörűX3 (ha kicsit másmilyenebb lenne itt-ott, tuti szerelmes lennék, s bűnbe csábítana a darab...)

    VálaszTörlés
  2. Én csak azt sajnálom, hogy miért nincsen sötétzöldben. A kék nem az én színem, de a zöld isteni lenne:)

    VálaszTörlés