2011. február 9., szerda

Ice Cream Lover

Halálosan édes ez a kép. Úgyhogy kiteszem ide, hogy még szebb legyen a blog. Tudom, hogy egyszer már kitárgyaltuk a fagyis fejdíszt, de a babának nagyon jól áll. A Milky Planet volt 2010 legjobb printje az összes közül. A többi a nyomába sem ért. Nekem már régen mindegy, hogy sárgát vagy rózsaszínt, és hogy OP-t, JSK-t vagy szoknyát... mindegy, hogy melyiket, bár a szoknya nyilván kicsit olcsóbb. Mondjuk nekem még a Jewellery Jelly is tetszett (főleg a mandzsetta), bár a print kicsit túlságosan is pasztell, de attól még nagyon szép. Remélem, a 2011-es évben még több gyönyörű ruha lesz és előrukkolnak valami nagyon széppel. Szerintem az AP 2009-es printjei sokkal jobbak voltak a 2010-eseknél. Optimista vagyok és várom a 2011-es printeket:) És remélem, idén végre sikerül a menta Dreamyt megszereznem! Most az az álmom ^_^ Ma is láttam egy szettet, de sajnos JSK, én pedig inkább OP-t szeretnék. És van egy Milky szett is fent, pont amilyet szeretnék, de várok még vele. Most, hogy jön a tavasz, lehet, hogy megcélzom a Strawberry Milfeuille szoknyát, amit már olyan régóta szeretnék, bár már elég régen láttam menta verzióban. Szóval itt az ideje, hogy felbukkanjon egy. ^_^

1 megjegyzés: