2011. február 27., vasárnap

Csomag Finnországból


Ez a nagyon édes kis Angelic Pretty cutsew Finnországból érkezett, utókarácsonyi ajándékként, de csak most volt időm lefényképezni. EGL-en láttam meg és azonnal beleszerettem. Egy kicsit féltem a vásárlástól, mert a lánynak nem volt feedback-je, de nagyon kedvesen válaszolgatott a kérdéseimre a postával kapcsolatban. Először azt hitte, több lesz mint 20 euro, aztán utánaérdeklődött és kiderült, hogy a legdrágább és leggyorsabb posta 15 euro Európán belül. Végül alkudtam egy kicsit az árból és kifizettem. Az eladó nagyon hamar postázta, így néhány nap múlva ideért minden gond nélkül. 


A cutsew nagyon puha és nagyon szép piros színe van. Igazából azért vettem meg, mert hétköznapi viseletnek is kiváló, főleg, ha lecsatolom a nyakkendőjét. A nyakkendővel együtt olyan Roxfortos feelingje van, főleg ha felveszek hozzá egy fekete szoknyát (yay, Griffenfél ^_^). A csipkéje nagyon puha és nagyon szépen kidolgozott (bár nem tudom, ez mennyire látszik a képen, de kis szívecskéket és háromlevelű lóheréket mintáz). Az ujja hossza is tökéletes, a pulcsi egyetlen hibája talán, hogy egy icipicit rövid, még nekem is, pedig én aztán nem vagyok túl magas, de szerintem direkt ilyen, és a Miracle Candy szoknyával együtt nagyon édesen mutat. Ami jól passzolna hozzá még a wishlistről: Ichigo Milfeulle szoknya a sok piros eperrel vagy a piros Osanpo Candy-chan szoknya. ^_^

3 megjegyzés: