2011. január 16., vasárnap

French Café


Szép ez az új print, de nem az én világom. És kekszes szoknyám már van egy. Inkább a wishlis-esekre tartogatom az energiámat (menta Dreamy Doll House ^_^). És sikerültek a vizsgáim. És gratulálok Ichigo macinyuszi bábujához! Nagyon aranyos. Ki tudja, hátha majd nekem is sikerül egyszer szert tenni egyre., de én mindenképpen táskát szeretnék, a pochette verziót, mert azt tudnám magammal hordani  szép időben. Az utóbbi időben azon gondolkoztam, miért is vettem le a kívnságlistámról a fagyis kardigánt. Miért, mikor annyira cuki és az a fagyi rajta... olyan édes az a kardigán. Tudom, hogy nagyon ritka holmi, de ki tudja, hátha egyszer sikerül megszerezni.


6 megjegyzés:

  1. Szerintem az AP mostanában olyan egyforma printeket csinál. :/ Jó jó, ha jobban megnézed különbözik, de amúgy semmi 'újítás'.. Nekem a régi Angelic Pretty jobban tetszett.

    Gratulálok a vizsgáidhoz! ^^

    VálaszTörlés
  2. Köszi:)

    Igen, bevallom őszintén, az idei printek nekem sem tetszettek. Ez alól két kivétel van: a Milky Planet és a Jewelry Jelly, bár utóbbi kicsit pasztelles, de attól még jól néznek ki azok a zselétorták, főleg a menta OP és JSK nagyon szép. A tavalyi printek viszont sokkal jobbak voltak: a mostaniak valahogy olyan sablonosak, tényleg lehetnének már izgisebb printek. Mondjuk autókkal.

    VálaszTörlés
  3. Vagy repülő csészealjakkal meg ufókkal! *o*

    A Jewerly Jelly nekem is nagyon bejön! Wishlistes mentában. *w*

    VálaszTörlés
  4. Nekem ez nagyon tetszik, végre dinamikus színek (ezért szerettem például a Starry Night Theatre-t) és nem csupa pasztell... támogatom az újítást :D

    VálaszTörlés
  5. A dinamikus színeket én is szeretem, ezért tetszik a Milky Planet rózsaszínben is, pedig az aztán tényleg neonpink:)
    Ennek a ruhának a printje aranyos, de egy kekszes szoknya bőven elég:)

    VálaszTörlés
  6. Nekem a Jewerly Jelly kékben és lilában tetszett mindig is. Óriási szerencsémre 50%-osan le volt árazva az AP boltban a lila szoknya (utolsó volt), pont amikor az októberi rendelésem megérkezett, és így arra nem kellett plusz postát sem fizetni, és már alig várom! :D Éljen a pasztel!!! :D

    VálaszTörlés