2010. december 26., vasárnap

Boldog Karácsonyt és Boldog Új Évet!

Boldog Karácsonyt és Boldog Új Évet Kívánok!


Remélem, nektek is jól telik a karácsony. Én Harry Potter játékokkal játszottam, illetve megnéztem Az utolsó egyszarvút DVD-n, és szerintem nagyon jó volt. Imádom az unikornisokat:) A tavalyi újévi fogadalmam az volt, hogy szeretnék 2010-ben minimum egy Angelic Pretty ruhát. Ez meglepően hamar teljesült, sőt, még egy Baby ruhát is kaptam nyáron a diplomaosztó alkalmából. Remélem, a jövő évben sikerül legalább kettő álomruhát megszereznem: a menta Dreamy Doll House-t és a rózsaszín Milky-chant. A másik fogadalmam, hogy folytatom életem főművét, de most már tényleg:) Más újévi fogadalmat nem teszek, de nagyon örülnék, ha továbbra is dolgozhatnék, illetve folytatom a pénzügyi sulit.

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Bocsi, hogy így körülbelül teljesen ismeretlenül írok. ^^' Egy kis segítségre lenne szükségem a paypal-al kapcsolatban... eredetileg Gigitől kérdeztem, Ő pedig ide 'irányított'. :) Felvennél msn-re, ha nem probléma? lestat_lioncourt[kukac]hotmail.hu a címem.
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Sorry, nincs msn-em. Itt egy jó paypalos oldal, ezeket olvasgasd, ha kérdéseid vannak.

    http://www.ingyen-tarhely.info/paypal/

    VálaszTörlés
  3. Köszi. Egyébként amit nem értek, az az, hogy a ruhák többségének ára (például ebay-en) dollárban van megadva... és a forintot be kell-e váltani dollárra, mielőtt feltöltöm az összeget a paypal-számlára, vagy nem szükséges?
    Végignéztem már néhány oldalt, de ezt a kérdést (és a választ) még sehol nem találtam.

    VálaszTörlés
  4. Már tárgytalan, közben megtaláltam ezt is. Köszönöm a segítséget még egyszer.

    VálaszTörlés
  5. Igen, a Miracle Candy replika még nagyon nagyon kezdetleges volt. A mostaniak már egyre jobbak - de ha valami tényleg szerelemruha, abból az eredetire megéri várni és gyűjteni :)) És aztán teljes szívvel örülni és a fellegekben repülni!

    VálaszTörlés