2010. november 22., hétfő

A visszavágó

 

A múltkor a Baby lemásolta az AP tortás ruháját, a Memorial Cake-et. Most az AP rukkolt elő a Baby Aristo Kitty's Invitation ruhája után egy cicás printtel, Vanillával. A hosszú ujjú OP nagyon különleges, hiszen az OP-k általában rövid ujjúak szoktak lenni (pl. a Toy Parade OP is hosszú ujjú), viszont maga a print nekem már túl cicás:) Maga a konstrukció és a színek nagyon rendben vannak, de ha nem tudnám, hogy Angelic Pretty, azt hinném, a Baby új printje. Nem az utóbbi időben megszokott AP-stílus köszön vissza, az biztos. Mindenesetre kíváncsi vagyok, hogy az AP előrukkol-e még valami nagyon nagy dobással karácsony előtt. Ha nem, akkor a legjobb 2010-es prinjük egyértelműen a Milky Planet.






  A menta OP gyönyörűséges!

6 megjegyzés:

  1. elvileg tudok menni a mikulásos meet-re, de még eléggé kérdőjeles a dolog. Tudod, a befolyásoló tényezők... >:3
    egyébként mennyiért adnád el? 400 ft?

    VálaszTörlés
  2. 400 az nagyon kevés érte, tekintve, hogy vadonatúj és hibátlan állapotú és Cchan 1000 Ft felett vette a sixben. Én 1000 Ft-ra gondoltam érte.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is túl cicás a print - viszont nagyon tetszik mind a két JSK és az OP fazonja is (ami nekem mindig kritikus pont szokott lenni), mert van hogy a print nagyon tetszik, de a fazon nagyon nem (pl: Merry Sweet Castle JSK).

    VálaszTörlés
  4. Szerintem ez LOL. =) A fazonja amúgy nekem is tetszik. =)

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik. :)
    Nálam olyan hogy valami túl cicás olyan nem létezik. XD

    VálaszTörlés
  6. Nekohime: ezt gondoltam:) Ezt a printet neked találták ki:) A lila nagyon jól állna neked.

    VálaszTörlés