2010. november 1., hétfő

Nem tudom elhinni...

Nem tudom elhinni, hogy elszalasztottam ezt a gyönyörűséget. 4500 yemért (kb. 12000 Ft) + szállítás Japánból a hülyének is megérte volna. EGL-en 7000 yenért hirdette az eladó, de annyi pénzem nem volt rá, utána hirdette meg 4500 yenért Angelicpudlin. Kiraktam az Angelic Poodle linkjét is a blogra, mostantól azt is figyelni fogom. Annyira szeretnék egy szép rózsaszín AP blúzt. A wishlistemen szinte csak AP cuccok vannak, azokhoz színárnyalatban az AP blúzok illenek legjobban. Nem baj, majd legközelebb, hátha az univerzum valami ennél is szebbet és jobbat tartogat számomra ^_^


Az eladó árul egy gyönyörű Star Night Theater blúzt is. 6500 yen. Gondolkoztam rajta,  mert olyan elegáns, csak hát nem fér bele a keretbe és nem az én színem a fekete. Star Night Theaterem pedig nem hiszem, hogy valaha is lesz, a print valahogy nem az én világom, bár rózsaszínben tetszett.


Egyébként felnéztem BL oldalára, és újra vannak pónis szoknyák! Van fekete és rózsaszín is. De szerintem nem fogom megvenni a rózsaszínt, mert bár színben biztos jobban illene hozzám, mint a fekete, de nekem alapvetően a fazonja nem tetszik és pont emiatt nem áll jól. Szóval nem lesz pónis szoknyám. És Mr. Yan levitte a Mr. Yan kedvenc fagylaltjai ruha árát 37 dollárra. Ez tök jó lehetne, ha lenne ebből a ruhából mentában. Mást egyelőre nem szeretnék a Bodyline-ról. Esetleg a kekszes szoknyához illő táskát, de az végül is nem létfontosságú, a lényeg, hogy sikerült megszereznem a szoknyát, mert teljesen ki vannak fogyva. Talán majd karácsonykor becsatlakozom egy rendeléshez, és ha akkor lesz a fagyis JSK-ból, veszek egyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése