2010. október 20., szerda

Wishlist frissítés

Sokat változott az ízlésem az utóbbi egy évben, van, ami már nem annyira tetszik. Ami tetszik, de nem eléggé vagy tudom, hogy nem reális és nem akarom eléggé, azt leszedtem a kívánságlistámról. Igen, a csirkét is. Nagyon aranyos, de elég, ha egyszer az Usakumyára összegyűlik a pénz, és már így is rengeteg plüssöm van. A Cherry Berry Bunny is lekerült. Szeretem a nyuszikat, de már nem rajongok annyira azért a ruháért, mint régen. A Milky kabátkát is kitöröltem, a két sál közül (ugye volt egy Usakumya és egy Milky) az őzikés mellett döntöttem. A cuccok nem fontossági sorrendben vannak. Megpróbáltam racionálisan gondolkodni. Persze nem sikerült:)


Ami reális lehet év végéig: a fehér RHS cipő, a Bodyline fagyis JSK (ha lesz mentában és Mr. Yan lejjebb viszi az árát, vagy legalább elengedi rá a szállítást, mert nem szívesen adnék ki 82 dolcsit egy Bodyline ruháért, akármilyen édes is), illetve egyetlenegy burando ruha (lehetőleg szettben, attól függ, ezek közül én a Dreamyt vagy a Milky-chant látom a legreálisabbnak, mert ezek azok, amik árban, szettként olyan 300 dollár körül mozognak.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem a csirkét egy plüssállat felkoncolásával és néminemű hímezgetésével meg lehet valószínűsíteni és még csak egy vagyont sem kell rá költeni. =3

    VálaszTörlés
  2. Igen, igazad van. Nagyon nem éri meg.

    VálaszTörlés