2010. október 17., vasárnap

Holy Night

 

Ez a hét totál kész volt. Minden tekintetben. Arról nem is beszélve, hogy sikerült kitörölnöm az egész Google fiókomat. E-maillel, bloggal, mindennel együtt. Az egyik gmail-es címemet akartam kitörölni, de rossz helyre kattintottam. Szerencsére sikerült visszaállítanom a fiókot, ezért tudok most ide írni. Ha belegondolok, hogy majdnem elveszett az egész blog... Szent Cukor. Meetre sem tudtam elmenni, mert szokás szerint mindig ilyenkor leszek rosszul... nem igaz, hogy mindig így járok. Feltettem pónis szokit egl-re, hátha elkel, bár eddig Ichigóval nem sikerült semmit sem eladnunk (kivéve a Bodyline alsószokimat, amit megvett egy francia lány). Hála az égnek megérkezett biztonságban hozzá, nagyon izgultam, mert még soha életemben nem adtam el semmit külföldi lolinak. Egyébként közeleg a karácsony is lassan. Feltettem a képeket az új karácsonyi AP printről. A neve Holy Night és tele van karácsonyi játékokkal. A Diótörőre emlékeztet. A JSK van hagyományos és Military változatban is. Tökéletes print karácsonyra, de nekem már van egy piros hime ruhám, amit tavaly akartam felvenni, csak akkor nem érkezett meg, csak karácsony után. Szóval majd azt fogom felvenni, meg az Infantát és reménykedek abban, hogy az AP valami nagyon nagy dobásra készül. Még a Milky Planetnél is nagyobbra. Most megyek, becsomagolom Chiaki masniját, holnap első dolgom lesz feladni neki.

5 megjegyzés:

  1. Nincs mit, írok, ha feladtam.

    VálaszTörlés
  2. Ó, várj. Mekkora a szoknya, és mennyiért?
    Egyáltalán nem biztos, hogy belefér, vagy hogy jó, de izé. Esetleg? :)

    VálaszTörlés
  3. Lyona: A pónis szoknya elkelt, már csak a kiskutyás szoknyám van meg, ha esetleg érdekel.

    VálaszTörlés
  4. Lyona: ha esetleg még érdekel, nekem van egy eladó kék pónis szoknyám ;) ^^. ha érdekel nyugodtan írj az eclair@imdamail.hu ra.

    VálaszTörlés