2010. október 9., szombat

Alice! What have you done?

Ez a hét elég fárasztó volt, kedden és csütörtökön 12 órát dolgoztam. Muszáj, különben sosem lesz meg a második AP ruhám. Egyébként az egész számítógépet le kellene cserélni, vagy ha az egészet nem is, de a videókártyát mindenképpen. Nemsokára megjelenik az American McGee's Alice 2, a Madness Returns és 100%, hogy nem fog elindulni ezen a gépen, hiszen már a Harry Potter 6 sem indult. Ez enyhén szólva idegesítő... mert az Alice American McGee változata nagyon ütős. Nekem a játék sokkal jobban tetszett, mint a nemrég látott Alice Csodaországban mozifilm. Persze aranyos volt meg minden, de a játék hangulata sokkal jobb volt. Úgyhogy nekem kell az új játék! Láttam belőle képeket, nagyon ütős lesz. Csak ugye egy új videókártya ára kb. egy AP ruha árával egyenlő, és mindkettő annyira kellene, nem is beszélve a fehér RHS-ről, amit már évezredekkel ezelőtt be kellett volna szereznem. Hiába... RHS nélkül nem lehet teljes az életem ^_^ És fehér cipőm még amúgy sincsen, csak rózsaszín és fekete. Ezenkívül gondolkozom egy halványrózsaszín Heart Buckle-ön. Sötét rózsaszín cipőm már van, de halvány rózsaszín még nincs. A piros Heart Buckle is megfordult a fejemben, de azt nem tudnám szinte semmihez felvenni, úgy meg nincs értelme. Egyelőre az RHS lenne a legfontosabb. És a Milky vagy a Dreamy Doll, még mindig nem döntöttem el, melyiket szeretném jobban. 

A képen a Merry Making parti van, nekem fehérben nagyon tetszik. A sárga is jónak tűnik, csak félek, hogy nagyon halvány, és nekem a nagyon halvány színek nem állnak jól. És kezd egyre jobban megtetszeni az AP legújabb printje, a Candy Treat, amit elneveztem Harry Potter Mindenízű Drazsé ruhának, mert a drazsék teljesen olyanok rajta, mint a Harry Potterben. Aki szerette a HP-t, biztos emlékszik még, hogy egy időben lehetett kapni HP Mindenízű Drazsét: lila volt a doboza, és különféle ízű drazsék voltak benne. Olyan finom volt. Minden jó cuccot kivonnak a forgalomból:( Az AP drazsés ruhája rózsaszínban nagyon kawaii... De egyelőre megpróbálok nem gondolni rá. És most láttam, hogy nemsokára megjelenik az új Nancy Drew játék és Japánban fog játszódni és lesz benne egy loli is! Imádom a Nancy Drew játékokat, mondjuk nem mindegyik sikerül egyformán jól, reméljük, ez most nagyon jó lesz!Ja, és még annyi, hogy ma életemben először ettem igazi gránátalmát ^_^ Külsőre majdnem olyan, mint a sima alma, de belől teljesen más.

2 megjegyzés:

  1. Awwww, imádom a gránátalmát! A kedvenc gyümim. :3 Meg mindenféle gránátalmás cuccot imádok. Például a gránátalmás tusfürdőmet. :3 Ne is mondd, most Body Line-on is egy csomó minden újdonság van (oké, mondjuk nem tetszik túl sok minden), de én már beígértem magamnak a karácsonyi ajándékaimat. :3 Szóval most nem Body Line-ozunk. XD Nancy Drew játékkal még nem játszottam, de lehet, hogy most meglesem. Az Alice-nak nagyon jó a trailere is, már három hete kiraktam a blogomba. :D Azon imádkozom, hogy ne csak számítógépre jelenjen meg, hanem mondjuk Xbox360-ra is... :S

    VálaszTörlés
  2. Xboxra is meg fog jelenni, azt hiszem. egy ekkora játékot muszáj mindenre megjelentetni, hogy minél többen játszhassanak vele.

    Nekem a gránátalma akkor lett kedvenc, amikor Aysu gyömölcslevet ittam, és abból a gránátalma íz a legjobb. Ez a gyümilevet cba-ban lehet kapni.

    BL-ről nekem a menta fagyis jsk tetszik, de az elfogyott, szóval most én sem rendelek tőlük jó ideig.

    A Nancy Drew egy detektíves játék, nem erőszakos, a játékban te vagy Nancy és mindent az ő szemszögéből látsz. Nekem megvan az eddigi összes rész, azt hiszem, csak egy hiányzik, de azzal is játszottam, csak az a rész speciel nem tetszett annyira, de vannak nagyon jó részei. Attól függ, milyen sztorit találnak ki hozzá.

    VálaszTörlés