2010. szeptember 18., szombat

Takko táska

Régen nem blogoltam már. Idén ősszel sok minden megváltozott az életemben. Új suliba járok, olyan szakra, amit pár héttel ezelőtt el sem tudtam volna képzelni. Ichigónak hála találtam diákmunkát, és végre eljutottam odáig, hogy egy kis jövedelemre is szert tehetek. Igaz, nem könnyű, de átmenetileg megfelelő ez a helyzet. Mondjuk annak nagyon örülök, hogy rugalmasan oszthatom be az időmet és össze tudom egyeztetni az iskolával. Ez nekem nagyon sokat számít. És végre van Melty replikám ^_^ Köszönöm, Mr. Yan! Így kekszes szoknya ikrek lettünk Ichigóval, neki kék van, nekem pedig zöld. 19 dollárért a hülyének is megérte megvenni, annyira gyönyörű az a szoknya és a pónissal ellentétben a fazonja is nagyon rendben van (majd később teszek fel róla képeket). Úgyhogy most már mindhárom színben képviselve van Magyarországon. Megrendeltem a pónis szoknyát is, de sajnos nem áll jól:( Az egy dolog, hogy túl sötét, végül is a Marine Rose és a Ribbon Doll is fekete, de azok szépen illeszkednek. De a pónikás valahogy nem akart az enyém lenni, biztos megérezte, hogy én csak azért rendeltem meg őt, mert nem volt már rózsaszín. Pedig annyira tetszett az a print. De nem baj, hátha egyszer lesz rózsaszínben és majd akkor. De most inkább másra gyűjtök (jól jönne egy fehér RHS cipő).



Mostanában nem jártam a Takkóban, de ez a táska nagyon tetszik. Csak hát ez a táskamánia is kikészít, mert végül is nincs rá szükségem, de olyan jól néz ki! Annyi minden van a wishlistemen, és van egy olyan érzésem, ez a jövőben még bővülni fog:) Bár mostanában az AP-tól nem láttam semmi olyat, ami igazán megfogott volna, van most ez a macikás printjük, de valahogy nem az én stílusom.

4 megjegyzés:

  1. Milyen szakra jársz? Gratulálok a munkádhoz! Remélem szereted csinálni! Dolgozni jóóóó! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi:) Most pénzügyi területen tanulgatok. Ez nem egyetemi szintű, de legalább felsőfokú képzést ad. Ez most egy átmeneti megoldás, amíg összeszedek egy kis pénzt, Corvinuson halasztok, még eldöntöm, érdemes-e megcsinálnom a közigazgatásit, vagy inkább valami gazdasági jellegű szakra menjek, mert utóbbi is elkezdett mostanában érdekelni:)

    VálaszTörlés
  3. Fekete pónis szoknyád van? Én nem tudtam megrendelni végül, pont sold out lett, mire rányomtam. Ha nem sikerült megvennem a ruhát (most valami alakulóban van, de fene tudja) akkor esetleg nem akarod eladni? ^.^"

    VálaszTörlés
  4. Szerintem el fogom adni, mivel mint kiderült, nem az én stílusom:( És egy kicsit hosszú is nekem.

    VálaszTörlés