2010. szeptember 15., szerda

A loli és a Paypal


Miért jó, ha egy lolinak van Paypalja?

A loliruhák többségét külföldről lehet megszerezni. A legtöbb vásárláshoz Paypalra van szükség, mellyel kitárul a világ. Legyen akár egy Bodyline rendelés, Qutieland shopping service vagy EGL-es vásárlás, mindegyik esetben használható. Feltétele, hogy az adott loli legyen minimum 18 éves. Például van egy ruhánk, amit szeretnénk eladni, de itthon nem veszi meg senki. Ilyenkor érdemes feltenni EGL-re, és ott próbálkozni. Az EGL Sales tagok többsége a Paypalt használja fizetőeszközként.

A Paypalhoz csakis dombornyomott bankkártya jó.

Ez nem igaz. Nagyon jó, ha van dombornyomott bankkártyánk, de ezek a kártyák nagyon drágák, sok a kártyadíjuk. Sajnos nem mindekinek van lehetősége arra, hogy ki tudjon fizetni egy dombornyomott bankkártyát. De van megoldás ^_^ Ha kártyát akarunk kapcsolni a Paypalhoz, az háromfélét fogad el: Visa, Mastercard és American Express. Én így oldottam meg a dolgot: bementem a bankba, és nyitottam egy olyan kedvezményes számlacsomagot, ahol van egy főszámlám és egy virtuális, netes alszámlám. A főszámlához kaptam egy Maestro kártyát, az alszámlához pedig egy láthatatlan, virtuális kártyát, mely úgy viselkedik, mintha Mastercard lenne. Tehát hozzá tudom kapcsolni a Paypalhoz és nincs szükség a drága dombornyomott bankkártyára.

A Paypal használatát nagyon nehéz megtanulni?

Nem nehéz. Én akkor használtam először, amikor az első loliruhámat, a Marine Rose-t vettem. Az e-mail címemre értesítő érkezett, hogy van egy kiegyenlítenő számlám. Egy-két kattintás, és már ki is volt fizetve. Ennyi az egész, nagyon egyszerű. Van egy Paypalos oldal, sok segítséget és információt lehet ott találni. Szerintem érdemes olvasgatni, a regisztrációtól kezdve minden rajta van.


1 megjegyzés:

  1. csak aprócskán kiegészíteném:
    a Cib-nél elektromos bankártyát kell kérni(azt hiszem ingyenes) és azzal lehet paypal fiókot nyitni
    hátha valaki cib-es rajtam kívül:D

    VálaszTörlés