2010. szeptember 26., vasárnap

Karácsonyi wishlist (Milky vagy Dreamy)

Új wishlistet nem rakok fel, a meglevőt szoktam átalakítgatni. Ez most egy karácsonyi wishlist, ugye az újévi fogadalmam az volt, hogy egy AP ruhát mindenképp megszerezzek. Ez elég hamar sikerült is (Ribbon Doll). Azóta sokat gondokoztam, hogy talán mégis valami mást kellett volna helyette, valami szép printeset, de a Ribbon Dollt nagyon szeretem még akkor is, ha egyszerűbb. A karácsonyi wishlisten 2 dolog szerepel, de valószínűleg csak az egyik fog összejönni a kettő közül. Hogy melyik, az a szerencsén is múlik:)


1. Angelic Pretty Milky-chan: rózsaszín (esetleg fehér) JSK (mindegy, melyik verzió) + headbow



Tavaly ősz óta vágyom erre a felcicomázott, csili-vili őzikére. Az egyik első olyan print volt, amely miatt sweet irányba indultam el. Imádom az egész ruhát, úgy ahogy van: a print, az őzike, maga az egész sweet életértérzés, ami ebből a ruhából árad: KELL! És ha valami már ilyen kitartóan kell lassan egy éve, az tutifix kell. Egy ideig meginogtam a replikák láttán, de rájöttem, nem kell replika annak ellenére, hogy jóval olcsóbb lenne. Ez a print a lolitaságom alapkövei közé tartozik: ekkor szerettem meg igazán az AP-t, a lolit és ezt az egész stílust. Küzdeni akarok ezért a ruháért! Most, hogy láttam élőben a fehéret, nagyon tetszik, olyan cukorhabos, ugyanakkor a rózsaszín is gyönyörű és talán jobban illene hozzám, mint a fehér. A rózsaszín volt az első sugallat, amikor megláttam Milkyt, a fehér a második helyen volt., azóta folyamatosan ingadozom a kettő közt. Masnit mindenképpen szeretnék a JSK-val együtt. Ha a zokni nem sikerül, nem baj, végül is van egy SS zoknim, ami majdnem olyan, mint az eredeti.

2. Dreamy Doll House: menta OP/JSK + masni + zokni

Kicsit később jött ki, mint a Milky. A print ennivaló, és mentában nagyon különleges (kicsit meginogtam a rózsaszínt látva, de a menta szebb). Inkább az OP felé húz a szívem. Imádom a kis masnikákat az elején. Ebből is készült replika, de csak rózsaszínben. Hasonló árban van, mint a Milky, de ez változó. Mivel sok rózsaszín van a ruhában, illene hozzá az SS cipőm.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem ha választhatnál a kettő közül, akkor mindenképpen a Milky-t válaszd. Nem csak azért, mert ugye abba szerettél bele előbb, hanem az nagyon Sakura-s. Szerintem sokkal jobban illene hozzád, mint a Dreamy. Nem azért, az is kiválóan állna, de a Milky mindent fényévekkel előz, főként rózsaszínben^^ És ahhoz még menne is talán egy fehér RHS :3 tehát szerintem a Milky :3 És szurkolok ^^ Jah, és Cchan voltam^^

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Cchan. Remélem, összejön a Milky és az RHS is:) Annyira szeretem ezt a kis rózsaszín őzikét.

    VálaszTörlés