2010. szeptember 26., vasárnap

Candy Treat


A legújabb Angelic Pretty print: Candy Treat. A Miracle Candyhez hozzáadtak némi Harry Potter-es Mindenízű Drazsét. Imádom a Harry Pottert és a játékban mindig a drazségyűjtés volt az egyik legjobb dolog. Ez a print rózsaszínben nagyon aranyos ^_^ Viszont nem sok újdonságot nyújt. Sok cukorkás print van, és az AP-nak is volt már cukros printje. Nem arról van szó, hogy nem szeretem az édességes printeket, de annyi más dolog van a világon, ami illene a sweet kategóriába és eladható lenne. Nekem ezért tetszett pl. a Milky-chan: sok őzikés print van, de egy rózsaszín őzike azért nem mindennapi látványt nyújt. Remélem, sikerül majd megszereznem és legkésőbb karácsonyra beugrándozik a fenyőfa alá:)

4 megjegyzés:

  1. ÁÁÁ, egy lilát szeretnék. *_* Imádom a cukorkás printeket, mostanában pedig rákattantam a lila színre. Milyen lila színű ruhák vannak? :S

    VálaszTörlés
  2. Az AP-nak nagyon sok lila ruhája van, nézz körül a Hello Lace-en, ott vissza lehet keresni a régebbi AP printeket.
    A lila nagyon különleges és szép szín, de nekem például nem áll jól. Nekem a meleg színek állnak jól (pl. a rózsaszín). Ez a cukorkás rózsaszínben nagyon cool:)

    VálaszTörlés
  3. fehérespirosasakármis! *-* nem véletlenül az AP volt a legelső kedvencmárkám. *-*

    VálaszTörlés
  4. A fehér tényleg nem mindennapi!

    VálaszTörlés