2010. augusztus 22., vasárnap

Sötétkék teaparti cipő


Új AP teaparti cipő. Nagyon kafa ez a sötétkék, csak szerintem kicsit nehéz koordinálni, de akinek van kék Starry Night Theater vagy kék Wonder Cookie ruhája, az biztos örülne neki. Más különleges színekben is megjelent (sárga, barna), de ilyen színekben Secret Shop cipőt is lehet kapni. Nekem már van egy szép rózsaszín SS cipőm, amit imádok, és úgy örülök, hogy nem a világos rózsaszínt vettem meg belőle, mert így a Ribbon Dollhoz és a Lovely Sweethez is passzol. Van még egy fekete Bodyline cipőm is. Nagyon hiányzik még egy fehér cipő, amit RHS formájában szeretnék majd megszerezni. Gondolkozom még egy piros Heart Buckle-ön is. Amit még említésre méltónak találtam:

Fantastic Dolly kardigán. Alapjában véve semmi extra, de a színe nagyon tetszik.

Korábban láttam masnis cutsew-kat az AP oldalán, ez biztosan a hozzájuk illő szoknya.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése