2010. augusztus 7., szombat

Megérkezett ^_^

Tulajdonképpen már egy hete, de csak ma vehettem át. Végre megkaptam a régen áhított szülinapi ajándékot: egy plüss unikornist, amit még pár hete láttam a Játéksziget bódéban. Annyira édes, de most nem tudok róla képet felrakni, mert lemerült a digitális fényképezőgépbe való elem. Szép fehér a szőre, a sörénye és a szarva pedig rózsaszín és hihetetlenül puha. Igazából nem voltam biztos benne, hogy megkapom, mert ez az egy volt belőle, és elvileg bárki megvehette volna, de úgy tűnik, a sors végül mégis nekem szánta ^_^ Sokféle unikornist látni a játékboltokban, de ez valahogy megfogott, ahogyan ott üldögélt a kirakatban. Ezenkívül azebéd mellé gyümölcstorta volt a desszert:) És voltunk a Westendben is, ahol ettem a McDonaldsban McWrap-et. Nem olyan nagy szám, mint amekkorának feltüntetik, és azt hittem, sokkal nagyobb lesz. De azért nem volt olyan rossz. És kaptam Ice&Go jégkását. Igazából más nem történt. Majd hivatalos szülinapot is tartok (augusztus közepe-vége fele), még nem tudom, hogy hol, ez attól is, hányan jönnének el.

A héten megérkezett a giveaway ajándékom is. Ahhoz képest, hogy mini mini giveaway volt, elég sok minden volt benne:) Még soha életemben nem ettem Pockyt, de a banános nagyon finom volt. Volt még benne két cukorka, két gyöngyből fűzött telefondísz (nyuszi és boci), egy Tube Map, egy sushi notepad, egy cicás radír, egy csomag matrica és egy kis ajándékzacskó.

Egyébként az éjjel mindenféle hülyeséget összeálmodtam: az álmomban benne volt Mr. Yan is, méghozzá paróka nélkül. És bementem egy Bodyline üzletbe, de az egész üzlethelyiség nagyon kicsi volt, a ruhák össze voltak zsúfolva, ráadásul nagyon sok vásárló volt. Végül találtam egy szép, magasított derekú szoknyát, és úgy döntöttem, megveszem, mert fehér volt és tetszett a printje:) Aztán úgy voltam vele, ha már itt vagyok, megnézem az Angelic Pretty üzletet is, ami egy hatalmas kastélyban volt. Végigjártam a szobákat, és azt kérdezgettem magamtól, hol vannak már a ruhák... és végül megtaláltam őket! Kiválasztottam magamnak egy gyönyörű Milky-chan ruhát, és itt ért véget az egész álom. Azért ez nem igazság. Pont a legjobb résznél! Amikor már a kezemben volt a Milky:(

Biztosan azért álmodok ilyeneket, mert már régóta tervezgetem a Bodyline rendelést. Remélem, szeptemberben tudok majd tőlük rendelni és addig nem fog elfogyni a rózsaszín pónis szoknya. A kis unikornisom biztos nagyon örülne neki:) Egyébként az AP oldalán megint van Melty Chocolate. Van rózsaszín, menta, barna csíkos rózsaszín és barna csíkos kávészínű. Nekem továbbra is a menta szoknya az álmom. Szerintem az a legszebb és a legkülönlegesebb:) A Meltyt nálam egyetlenegy print előzi meg: a sárga Milky Planet. De egyelőre tartom magam a múltkori listámhoz, amin főként Bodyline cuccok voltak:)

3 megjegyzés: