2010. augusztus 21., szombat

Már megint nem tudok dönteni...


Ősszel szeretnék rendelni a Bodyline-tól és nagyon örültem, amikor láttam, hogy újra árulják ezt a ruhát. Csak az a baj, hogy nem tudom eldönteni, melyiket válasszam. A lilát kizártam, szóval a piros és a fekete közt vacillálok. A fekete kicsit komolyabb hatást kelt, de talán kicsit túlságosan is sötét. Karácsonykor még egyértelműnek tűnt, hogy a piros kell, de akkor a fekete már elfogyott, így könnyebb volt döntenem. Nem tudom eldönteni, melyik illene hozzám.

5 megjegyzés:

  1. Nekem személy szerint jobban tetszik a fekete-fehér, de hozzád szerintem inkább a piros illik.

    VálaszTörlés
  2. Valahogy nekem is a fekete-fehér tetszik talán kicsit jobban, de a piros is jó. Ki tudja, hátha addig elfogy az egyik, mire eljutok odáig, hogy megrendeljem, és akkor megoldódik a dilemmám:)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is inkább a pirosat válaszd. :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem mindegyik tetszik(a lila is)A fekete-fehér tényleg egész komoly és mivel ez egy igazi punk szabású ruha ezért válszd szerintem a pirosat. Ehhez a ruhához a piros-fekete talál a legjobban. Persze ez csak rajtad áll. Azt csinálsz amit akarsz

    VálaszTörlés
  5. Köszi mindenkinek a tippeket, majd még elválik, végül melyiket választom:)

    VálaszTörlés