2010. július 3., szombat

Sok-sok cukiság ^_^


Ma megvolt a diplomaosztó. Kb. 300 ember vehette át a diplomáját. A Gömb Aulában tartották az ünnepséget, és nagyon meleg volt. Utána hazafele jövet a házunk előtt láttunk egy sünicsaládot: egy sünimamát négy nagyon édes és pici sünikével! Annyira édesek voltak, én meg pont csütörtökön adtam vissza a digitális fényképezőgépet:( Szerintem a házunk előtti bokorban lakhatnak. Azért kicsit félek, mert annyira közel vannak az úthoz, ráadásul itt elég sok busz és autó jár. Remélem, nem lesz semmi bajuk... ez nekem ma nagyobb élmény volt, mint a diplomaosztó, ami azért elég fárasztó volt, de végre ezen is túl vagyunk:) Persze láttam már előtte élőben sünit (pl. egyszer osztálykiránduláson felbukkant egy elég termetes példány), de sünicsaládot és ilyen kicsi süniket még soha.

Utána kinyitottuk a postaládát, és láttam, hogy végre (több hónapnyi várakozás után) megjött a levél a Corvinusról. Ahhoz, hogy mesterképzésre mehessek, a kreditátviteli bizottságnak el kell ismernie 60, de minimum 50 kreditet. Ha nincs meg az 50 kredit, akkor csak úgy mehetek mesterképzésre, ha előtte egy évig részismereti képzésre járok, ami viszont anyagilag nagyon megterhelő, ugyanis 1 darab kredit teljesítése 6000 Ft-ba kerül. A tanulmányisok véletlenül késve küldték az email-t, így később tudtam leadni a kreditelismerési kérvényemet, ráadásul a bizottság, akik mindezt eldöntik, elég ritkán ül össze. Úgyhogy érthető, hogy kicsit izgultam, amikor kibontottam a levelet. Szerencsére megvan az 50 kredit:) Úgyhogy most nagyon örülök, csak annyi dolgom lesz, hogy a maradék tíz kreditért fel kell vennem még három tantárgyat. Persze biztosat úgyis csak július 22-én tudok meg a ponthatárokról, de nem hiszem, hogy levelező szakon annyira szigorúak lennének. Reménykedem benne, hogy sikerülni fog:)

Egyébként találtam képeket az új Angelic Pretty printről: a neve Fantastic Dolly széria. Az AP-nak volt már korábban kozmetikumos printje, de ez jobban tetszik. A rózsaszín és a lila nagyon tetszik, de a sárga is különleges.



Ettől függetlenül továbbra is a Milky Planetbe vagyok szerelmes. Feltettem ide néhány cukorságot, viszont elhatároztam, hogy legközelebb egy bolerót fogok magamnak venni, valószínűleg a Bodyline-tól. Láttam egy nagyon édes, rózsaszín bolerót az oldalukon, 19 dollárért. És még a rózsaszín pónis szoknyáról sem mondtam le, és a hozzá illő masniról sem, de a szoki sajnos elfogyott. Illetve egyre jobban vágyom egy fehér RHS-re. Mást annyira nem tervezek a közeljövőben, de sosem lehet tudni ^_^

És még nem is írtam le a nap másik nagy hírét, mondjuk szerintem ezt már mindenki tudja, de akkor is le kell írnom: rengeteg AP bolt van Japánban, van Tokyóban, Sendaiban, Nagoyában, Utsunomiyában, Osakában, Hiroshimában, Yokohamában, Kanazawában, Shinjukuban, Fukuokában, Okayamában és Sannomiyában, és mától hivatalosan Párizsban is! ^_^ És most jöjjenek a cukorságok:)

Milky Planet sárga szoknya és a hozzá illő masni: gyönyörűek:)



Rózsaszín Wonder Cookie táska: olyan ennivaló:)


És nagyon tetszik ez a Baby zokni:

5 megjegyzés:

  1. NEM LEHET IGAAAZ~ T_T
    És nem rég dőlt el, hogy még sem Európai körutazásra megyünk.. T_T Neheheheee~ nem szeret a Szent Cukor. T_T

    VálaszTörlés
  2. Szerintem szeret, csak ki tudja, lehet, valami más meglepetést tartogat. Sosem lehet tudni:)

    VálaszTörlés
  3. nekem nagyon tetszik az új print ^^
    Annyira jó, hogy sárgában és levendula színben is van.

    VálaszTörlés
  4. Gratula a diplomaosztóhoz és a meglévő kreditekhez :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi, Mery-chan, aranyos vagy:)

    VálaszTörlés