2010. július 24., szombat

Macikávézó

Végre találtam egy szép fekete bolerót az Orsayban. Ráadásul loli és nem loli ruhákhoz is fel lehet venni. Végül is örülök neki, mert a Marine Rose-hoz, a Ribbon Dollhoz és a Miracle Candyhez is illik. És a Fruit Parlorhoz is, sőt a múltkor felvettem a lila punkloli Bodyline szoknyámhoz, és ahhoz is nagyon jó. Most már csak az a szép rózsaszín boleró kellene, amit kinéztem a Bodyline oldalán. Remélem, tudok majd tőlük rendelni szeptemberben. Imádkozom, hogy addig ne fogyjon el az álomszoknyám (a rózsaszín pónikörhintás). És végre megvan a Raidy 2 és a Moero 2 is, most a Raidyvel kezdtem el játszani. Szerintem sokkal jobb, mint az első része, és hosszabb is. Egyébként még mindig munkát keresek, mert erről kiderült, hogy nem egészen olyan, mint amit elképzeltem, és hát igazság szerint nekem nagyobb biztonságérzetet nyújtana, ha fix fizetést kapnék. Még szerencse, hogy most volt két fókuszcsoportos felkérésem, de ezekhez is szerencse kell, hogy beválogassanak, és az is csak véletlen volt, hogy ilyen rövid időn belül egyszerre kettő is összejött. És az utalványok mindig jól jönnek:) A múltkori lolimeetről is írok egy kicsit. Háromra odamentem a Fehér Hollóba. Eredetileg a MC-ben akartam menni, de végül punkloliban mentem (full Bodyline-ban). Végre oda tudtam adni Giginek a hűtmágnesét (egy teáskannát), és Chiakinak is adtam ajándékát, (egy noteszt), mert most volt szülinapja. Rendeltem egy Mango Madness koktélt, de szerintem a múltkori Coconut Lips finomabb volt. De azért ez is finom volt:) Egyébként gondolkoztam a szülinap dolgon is... ugye augusztus elején van, de pont akkor van Eisenstadt, szóval arra gondoltam, hogy olyan augusztus közepe vagy vége felé tartanám.

Végül az új AP printről: Little Bear's Cafe. A printen macikák vannak, amint sütiket készítenek. Nem tudom, mennyire látszik a képeken, de van belőle barna, törtfehér, rózsaszín és ZÖLDCITROM. Aranyos kis print, még nem tudom, feltegyem-e a wishlistre, de ha valaha elhatároznám magam mellette, akkor csakis kizárólag a zöld kellene belőle:) Van egy olyan érzésem, hogy arra lesz a legnagyobb kereslet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése