2010. július 10., szombat

Kreatív blogger díjam:)


Kaptam Cchan-tól egy Kreatív Blogger díjat:)

1. A logót ki kell rakni a blogomra

2. Köszönetnyílvánítás annak, akitől kaptam: köszi, Cchan ^_^

3. Aki adta a díjat, annak a blogját be kell linkelni: Cchan blogja

4. Hét dolog magamról:
~ Imádom a Katyes joghurtgumikat:)
~ Imádom a számítógépes játékokat (elsősorban a time management, dash és hidden object játékokat, illetve a kalandjátékokat). Tulajdonképpen minden játékot szeretek, ami izgalmas, érdekes és nem túl erőszakos, mármint nem olyan, hogy ömlik benne a vér és lövöldözni kell ide-oda. Kedvenc játékaim: Beyond Good and Evil, Jade Empire, Winx Club, Harry Potter, stb.
~ A szobám napságra színű, és imádom az egészet úgy, ahogy van (bár nem bánnám, ha kicsit több hely lenne benne, de még így is imádom).
~ A sweet lolita a kedvenc lolita stílusom, de más lolita stílusokat is szeretek (pl. van punk loli és pirate loli ruhám is).
~ Szeretem az animéket, szeretek rajzolni, zenét hallgatni.
~ Gyűjtöm a párnákat (bár most egy ideig felhagytam ezzel a hobbival, nem mintha nem örülnék egy rózsaszín Mount Fuji-channak vagy egy Big Momo-nak, de igazság szerint már nem nagyon férnek el a szobámban). Egyébként nem csak a Strapya párnákat gyűjtöm, hanem úgy általában mindenféle párnát szeretek, amiben fantáziát látok.
~ Kedvenc számaim: 7, 8

5. Tovább kell adni 7 embernek, és be kell őket linkelni :D Oké, vegyük úgy, hogy minden loli ismerősömnek továbbadtam:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése