2010. július 13., kedd

Gondolkoztam...



Ma azon gondolkoztam, hogy mi az, amit a közeljövőben (szülinap!), illetve az év további része, érdemes lenne megvenni, és felállítottam egy szerény listát:

1. Bodyline rózsaszín pónis szoknya (esetleg a hozzá illő masni/táska, bár a táska ára most már 12 dollár, én ezt még mindig soknak találom egy tote bag-ért, legyen akármilyen aranyos, szóval abban reménykedem, hogy ha idáig eljutottunk a kezdeti 25 dollárról, akkor talán még lejjebb is juthatunk:) De alapvetően a rózsaszín szokira pályázom, ami önmagában is gyönyörű, a többi nem olyan fontos.
2. Bodyline rózsaszín boleró, amit már nagyon régen kinéztem magamnak és 19 dollár.
3. Egy rövidujjú blúz vagy egy cutsew: annyira megbántam, hogy nem vettem meg tavaly a fehér Dreamy Doll House cutsew-t:( Azóta is az az álomcutsew-m. A képen látható Infanta cutsew bármelyike is édes lenne (mondjuk a menta, esetleg a rózsaszín).
4. Egy 23.5-es fehér RHS. Mert én már RHS-ekről álmodom:)
5. AP vagy Baby LP (esetleg mindkettő, ez attól függ, mi lesz benne és hogy mennyire lesz aktuális a dolog)


LP-t nagyon megérné venni, és hátha lesznek benne Usakumyás dolgok, ha már tavaly lemaradtam róluk. De nem csak ezen filóztam, hanem azon is, hogy talán el-kellene adni egy-két loliruhámat. Nem tudom, mi legyen a sorsa a kutyusosnak. Nagyon édes a mintája, és alul a csipkéje nagyon szép, de a szívecske nem fekszik ki rajtam, mert túl vékony vagyok. És hiába gombolom eggyel arrébb a pántot, akkor sem fekszik ki rajtam, hanem összeugrik. Egyszerűen nem úgy áll rajtam, ahogyan kellene, aminek nem igazán örülök. Szóval nem tudom, mit csináljak vele, mert az egy dolog, hogy a Bodyline modellen tök cuki, csak hát ha felveszem és nekem nem igazán passzol, az nem túl jó. Pedig olyan édes a mintája. Mindegy, ezt majd még eldöntöm.

Egyébként ma voltam megnézni a Shrek negyedik részét. Szerintem nagyon jó volt:) Nekem ez és a második része tetszett a legjobban:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése