2010. július 14., szerda

Bodyline tuning

Épphogy felállítok egy listát, erre látom, hogy a Bodyline megint kitett magáért:) De most tényleg pozitív értelemben:) De a listám azért továbbra is érvényes. Még mindig a pónis szoknyát szeretném legjobban a szülinapra, de a kekszes szoknya is nagyon-nagyon az enyém szeretne lenni:)

1. Ez hihetetlenül édes: mármint a fehér. Csakis a fehér:) Talán kicsit nagyon pöttyös, de akkor is. A JSK nagyon édes, és még nincs is fehér ruhám.


2. Melty Csoki-féleség: korábban láttam a hozzá illő táskát, már akkor éreztem, hogy valami készülődik:) A JSK annyira nem tetszik a fodrok miatt az elején, de a szoknya nagyon édes. Hirtelen nem is tudok választani, mert mindhárom színben tetszik. Mindenképpen szoknyát akarok, ráadásul koordinálni is egyszerűbb őket:) A tote bag is cuki lenne hozzá.



3. Tudom, ez nem kifejezetten loli, inkább cosplay, de karácsonyra a pirosat akartam megrendelni, de addig halogattam a rendelést, míg elfogyott. Már teljesen lemondtam róla, azt gondoltam, már úgysem lesz, és erre mi történik: most megint van! Ez egy separate, és van benne szoknya, blúz, boleró, nyakkendő és fejdísz is. Cuki schoolgirl ruha. Tényleg le akarok szokni a feketéről, de ez a ruha már olyan régen a wishlistemen van és nekem nagyon tetszik.

2 megjegyzés:

  1. a 3. separate nekem is nagyon tetszik főleg feketében és piros-feketébe :) örülök hogy újra van és nem csak fehérben

    VálaszTörlés
  2. Igen, szerintem ez sokkal jobban néz ki, mint a fehér alapú. És nekem is a piros-fekete és a fehér-fekete-szürke tetszik:)

    VálaszTörlés