2010. június 19., szombat

Lovely Sweet Room

Csütörtökön átvettem ezt a gyönyörűséget, és végre készítettem saját fotókat az álomruhámról. A print annyira édes: összesen 2 fehér cica, 4 macinyuszi (2 fehér és 2 rózsaszín) és 8 pudli (4 fehér és 4 fekete) van rajta. Nem tudom, miért, úgy éreztem, meg kell őket számolnom ^_^ A fejdíszt pedig imádom, főleg a kis pomponokat, olyan aranyosak:)

A ruha és a masni

Pompom!


Egy fehér macinyuszi, amint békésen üldögél egy alvó cica társaságában


És egy rózsaszín macinyuszi, amint kikukucskál a fiókból

7 megjegyzés:

  1. Édes ez a ruha~ ♥
    Gratulálok hozzá, még egyszer! ^^

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen mindkettőtöknek:)

    VálaszTörlés
  3. Alig várom, hogy lássalak benne ^.^

    VálaszTörlés
  4. most nagyon komolyan: mi a frász az az USSZANCS?? ilyen szó nincs is. tudom, kötekedősnek fogsz hinni, de nem szeretnél inkább kerek szavakban beszélni?? ez már nagyon fáj... >D

    VálaszTörlés
  5. Pálma: akkor még jó, hogy nem nyelvésznek mentem ^_^ Az usszancs az ugyanolyan elv alapján született, mint a nyusszancs:) Ahogyan a nyuszit is hívják nyusszancsnak néha, úgy az Usakyumát is lehet usszancsnak... szerintem:) Mert végül is félig-meddig nyuszik, de úgy tűnik, ez a szó sem fog meghonosodni köreinkben :D De a te kedvedért átírtam macinyuszira, ha úgy jobban tetszik.

    VálaszTörlés
  6. Hú, köszi Sakuraaaa <3 egyébként nekem a nyuszi is nuszi volt, nemes, gyermeki egyszerűséggel :D de elfogadom a nyusziknál a nyusszancs szót. :D^^

    VálaszTörlés