2010. június 15., kedd

Diploma ajándék

Végre túl vagyok az államvizsgán, és nagyon örülök, hogy ilyen jól sikerült ^_^ Azért kicsit sajnálom, hogy vége van a sulinak, olyan furcsa lesz, hogy szeptembertől már nem fogok többé odajárni.

És itt a diplomaajcsim ^_^ A gyönyörűséges Lovely Sweet Room. Ebből a printből nekem a fehér és a rózsaszín volt a kedvencem. Először úgy voltam vele, hogyha JSK-t veszek, akkor az csakis fehér lesz, mert a rózsaszín túl rózsaszín. Aztán megláttam ezt a képet, és rájöttem, hogy egy szép fehér blúzzal nagyon ízléses (és a Milkyből amúgy is elköteleztem magam a fehér mellett), ráadásul az aukciós oldalakon árult Lovelyk közül ez a szett volt a legjobb árban. Ez az első Baby ruhám: egy gyönyörű JSK és hozzá passzoló fejdísz. Remélem, illeni fog a Secret Shop cipőhöz. Annyira szép ez a print, egy édes szoba cicákkal, pudlincsokkal és természetesen macinyuszikkal. Szóval - még ha nem is plüsstáska formátumban - de teljesült a vágyam az Usákkal kapcsolatban, és ez a ruha szerintem nagyon aranyos. Természetesen majd egyszer szeretnék mellé plüss macinyuszit és sálat is, de ezek még ráérnek:)

Itt vannak Nana fotói a ruháról és a masniról, később majd én is készítek róla képeket (amint nálam lesz a ruha).



8 megjegyzés:

  1. Uwaaaaaa~ this is so cute! (*A*)/

    VálaszTörlés
  2. Ez...ez...ez... gyönyörű~ Persze nekem a fekete a fav, de akkor is... Ez gyönyörűszépséges~~ Gratula hozzá^^

    VálaszTörlés
  3. gratula az államvizsgádhoz, ez a ruha mesés :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok az államviszgádhoz ^^ És nem mellékesen ehhez a szép ruhához :) szerintem egyáltalán nem "túl rózsaszín", hisz a print közepén lévő fehér rész ezt teljesen ellensúlyozza. A mellrésznél lévő megoldás különösen tetszik! :Đ masnííííííííííííí~

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek:) Most már szerintem sem túl rózsaszín, csak elsőre valamiért annak tűnt. És a masni nagyon édes:)

    VálaszTörlés
  6. Weeeeeeee, gratula! ^^ Örülök, hogy Neked is sikerült. :) Amúgy nagyon szép ez a ruha. :) Cuki a print is. ^^

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a vizsgához! ^_^
    A ruha meg nagyon cuki~ ^^

    VálaszTörlés