2010. június 25., péntek

Coraline és Sweeney-s játék


Tegnap este megnéztem a Coraline-t. Coraline egy átlagos, kíváncsi kislány, akivel nem foglalkoznak a szülei. Az anyukája és az apukája otthon dolgoznak (írók), Coraline mégis elhanyagoltnak érzi magát. A család új helyre költözik, és Coraline talál egy titkos ajtót, amely egy másik világba vezet: ahol a szülők jófejek és mindent megadnak, amit csak kíván, sőt a szomszédok sem unalmasak. Ám hamarosan kiderül, hogy az egész csapda, és nem Coraline az első, akit megpróbált elcsábítani a másik világ. Szerintem nagyon elgondolkodtató történet, érdemes megnézni.


Sweeney Tood játék, nekem nagyon tetszett:)

És a Return to Ravenhearst (1 és 2) mindkettőt le kell tölteni, hogy játszhass vele:) Ez a 2. része a sorozatnak, az első nem volt annyira jó, nem is ilyen jellegű volt, ez sokkal jobb:)

5 megjegyzés:

  1. Gondolatolvasó vagy? :P Pont most gondolkodtam azon, hogy nincs-e valami Sweeneys játék, csak lusta voltam rákeresni. :$

    VálaszTörlés
  2. Igazából már korábban is fel akartam ide rakni, csak elfelejtettem:)

    VálaszTörlés
  3. Weeee, de jó! *_* Végre ismét van mivel játszanom. XD A Coraline nagyon jó, nekem az egyik kedvencem. Bár elöszőr moziban néztük meg 3D-ben és totál be voltam parázva... :D Bár a másik ami állítólag gyerekmese mégis nagyon durva, az a Karácsonyi ének újabb feldolgozása. :D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem ezek nagyon jó játékok. A Cake Maniának most jelent meg az új része, de még az előzővel játszom:) Annyira jó tortákat sütni benne:) Még ha csak virtuálisan is:)

    VálaszTörlés
  5. Sweeney Todd játééééék~ *-*
    Awww, imádlak, Sakura <3 *-*

    VálaszTörlés