2010. június 1., kedd

Az "Úristen" kategória


Mostanában sokat volt arról szó, hogy a Baby egyre-másra másolgatja az Angelic Pretty ruháit. Ugyanakkor én személy szerint az AP-val sem voltam elégedett. A Milky-chan és a Dreamy Doll óta egyik printjük sem fogott meg igazán. Persze a Jewelry Jelly és a Wonder Cookie is aranyosak voltak, de nem annyira, hogy álomprint legyen belőlük. Most viszont úgy látom, megint kezdik összeszedni magukat: a Milky Berry nekem nagyon tetszik mentában és fehérben is, "kikeltettek" egy cukorfalat kiscsibét, és most itt van az új álomszép prinjük, a Milky Planet!


A print egy varázslatos vidámparkot ábrázol, szivárvánnyal. Nagyon édes a print, ha létezik lolimennyország, azt hiszem, így néz ki ^_^ Ami nekem különösen tetszik, az az energikus, vidám színvilág, ami igazán különlegessé teszi ezt a sütiformájú vidámparkot:) És végre egy print, amiből a sárga is nagyon tetszik, de a rózsaszín is gyönyörű. A kék is cuki, de szerintem nekem a meleg színek jobban állnak. Annyira örülök ennek a ruhának, tisztára szerelmes vagyok belé:) Lehet, hogy kicsit túlbecsülöm a jelentőségét, de most ismét érzem azt, amit akkor éreztem, amikor először megláttam a Milky-chant:) Számomra rengeteg pozitív energiát sugároz ez a print ^_^ Igazából a szoknyával is megelégednék ebből a gyönyörűségből. Remélem, ez a tendencia folytatódik és idén is láthatunk a Meltyhez hasonló epic printeket az AP-tól. Szurkolok, hogy a Babynél is hamar véget érjen ez a "másolgatós" korszak, ha más nem, talán érdemes lenne visszanyúlniuk a saját régi, jól bevált ötleteikhez, és azokat felújítva közzétenni (például én nagyon örülnék neki, ha levendula, menta, kék és sárga színű egyedekkel bővülne az Usakumya család ^_^).

11 megjegyzés:

  1. Tényleg gyönyörű ez a print *-* A színvilága első ránézésre egyből az Én kicsi Pónimat juttatta eszembe, nem tudom miért :) Tetszik, hogy olyan vidám az egész ^^ Nekem mondjuk a CherryBerry az álomprintem az AP-től, de egy ilyet is szívesen elfogadnék :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, nekem is:) És a Cherry Berryt is nagyon szeretem:)

    VálaszTörlés
  3. Úristeeeeeen. *wwwwwwwwwwwww*
    Ennél csodálatosangyönyörűbb printet soha nem, láttam. Ezezez.. ez maga mögé utasítja az összes többit. ( A Sugary Carnivalon kívül, de talán megkockáztatom, hogy azt is.) Ez.. Szent Cukor, mennyire szép! Új álomruha! ^_^
    Teljesen szerelmes vagyok. Elbűvölő <3

    Amúgy az egyetlen gond vele, ha jobban megnézed, a Japán lányokon is nagyon rövid, és rajtunk, európai lányokon még sokkal-sokkal rövidebb.. :/

    VálaszTörlés
  4. Nem baj:) Rajtam akkor csak egy icipicit lesz rövidebb, mert alacsony vagyok:) Mondjuk a Sugary is elég rövid. Nekem a Sugaryból a fekete tetszik ^_^

    VálaszTörlés
  5. Úristen... jól látom, az egy SZIVÁRVÁNY? *-* ahhhhhw~ ♥ hatalmas piros DÉBETŰ (volt töritanátom után szabadon~)

    VálaszTörlés
  6. Mery-chan: bizony, szivárvány:D Nekem nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  7. Ez a print ~~~AAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWW~~~
    Imádom, Nekem is a cherry-berry-bunny az álomprintem de ez felveszi vele a versenyt. Nagyon jó, hogy újra lehet "nyálcsorogni" gy printért ^^

    VálaszTörlés
  8. iszonyatosan aranyos! egy kéket ide, most azonnal :D

    VálaszTörlés
  9. Azt hiszem ezt felteszem az álomlistámra. *_*

    VálaszTörlés
  10. Amúgy, tök vicces, hogy már minden Milky..:D Milky-chan, Milky Berry, Milky Planet.. :D

    VálaszTörlés
  11. Ez igaz:) De eddig minden ilyen Milky-print tetszett ^_^

    VálaszTörlés