2010. május 21., péntek

Robin Hood

Szerdán megnéztük a Robin Hoodot. Szerintem nagyon jó volt: az eleje egy kicsit furcsának tűnt, mert nem tudtam, hogy ilyen háborús jelenetek is lesznek benne (igaz, a Gladiátor is így kezdődött), azt hittem, hogy végig a Sherwoodi erdőben játszódik majd. Örülök, hogy végül mégsem ott játszódott, és nem egy újabb elcsépelt feldolgozás készült, hanem egyre izgalmasabb lett a film és kikerekedett a történet, amely Robin Longstride hazatérését mutatta be (vagyis tulajdonképpen a Robin Hood legenda előtörténetét ismerhettük meg). Nagyon látványos volt az egész, és engem nem zavart, hogy feliratos, így legalább az "originalt" láthattam. A színészek is nagyon jók voltak benne. Természetesen Robin (Russel Crowe) és Marion (Cate Blanchett) nagyszerűek voltak. Előttevaló este pont azt mondtam Nekohimének gmail chaten, hogy nekem valószínűleg King John lesz a kedvencem ^^ Végül is minden filmbe kellenek ilyen szereplők, miattuk lesz érdekes a történet. A nottinghami sheriff is jó volt:) A másik kedvencem pedig Sir Walter és persze Tuck barát az elmaradhatatlan mézborral ^^ És a pacik annyira gyönyörűek voltak benne!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése