2010. május 22., szombat

Kiscsibés táska

Nem mintha nem lennének imádnivalóak, de végre nem nyuszi, maci, őzike, cica vagy kutyus, hanem KISCSIBE! Csibék már a Happy Gardenen is szerepeltek, de ott azért a nyuszikák többségben vannak, és maga a print sem fogott meg. De most megláttam ezt! Mindjárt meghalok, annyira cuki ez a táska. Amikor kicsi voltam és nagypapámnál nyaraltam, akkor egyszer arra ébredtem, hogy anyukám odahozta az ágyamhoz a kiskacsát és kiscsibét, és olyan kis pelyhesek és annyira aranyosak, és ha egyszer megérném, hogy ez a táska az enyém legyen - tudom, hogy nem ér fel egy igazi kiscsibe cukorságával és melegségével - de akkor mindig eszembe jutnának ezek a nagyon régi, szép emlékek. Usákat továbbra is szeretem, de őket másért, és őket nem első látásra, hanem fokozatosan szerettem meg. Ha AP-től kellene valaha valamilyen táska, akkor ez a kiscsirke itt.

8 megjegyzés:

  1. awwww, hát ez immádnivaló! Úgy meölelgetném, mert bizti nagyon puhi ~~~

    VálaszTörlés
  2. Csirkeeeeee~ *nézdelkérlek,nekimindencsirke.XD*
    De cukor. *.*
    Nekem kell csirkés táskaa~ x3

    VálaszTörlés
  3. Ejnye, nem vagy te egy kicsit telhetetlen?? :D És mi van a szent listáddal? annyi mindent adtál már hozzá, hogy nem top 10, hanem top 100-as lett belőle. És még a LRS-ed most jön csak... ejj ejj ejj :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  4. Elnézést, hogy ezt a szót használom, de ez a táska LOL :Đ cuki kiscsibe, csak soha nem gondoltam volna, hogy táskaként végzi.

    VálaszTörlés
  5. Mery-chan: miért kérsz elnézést, én is azt mondom, LOL! Egyébként inkább dekoráció, mint táska, nem hiszem, hogy túl sok minden fér bele.

    Haruhi: igen, az vagyok :D De a telhetetlenségem jó, mert engem motivál ^_^ A listám meg sosem volt szent ^^ Mindig bővült a Jokerekkel:) Sosem éreztem szükségét, hogy pontról pontra betartsam. Hadd bővüljön nyugodtan, ha akar:) Szerintem ha meglátunk valamit, ami jó áron van és tetszik és az univerzum is így akarja, akkor miért ne? Nem baj, ha nincs a lista első három helyén. Lista első helyén levő Melty ára úgysem megy lejjebb az elkövetkező száz évben (kivéve talán akkor, ha Bodyline vagy valaki más kiad egy Melty replikát ^_^.

    VálaszTörlés
  6. Waaaaaaaa~~~iiii! This bag is so cute!! Do Want! (>0<)/

    VálaszTörlés