2010. május 9., vasárnap

Ha kommentelsz ide játék ^_^

• Írok valami random dolgot, ami eszembe jut rólad.
• Megmondom, melyik dal, vagy film jut eszembe rólad.
• Megmondom, milyen illat jut eszembe rólad.
• Mondok valamit, amit csak te és én értünk meg.
• Elmondom az első emlékem rólad.
• Megmondom, melyik állat jut eszembe rólad.
• Kérdezek valamit tőled, amit már régóta szeretnék tudni.
• Megmondom, mi a kedvenc dolgom veled kapcsolatban.
• Elmondom, hogy ha sorozatgyilkos lennél, szerintem hogyan nyírnád ki az embereket.
+1: megmondom, milyen színű macinyuszi illene hozzád

• Megkérlek, hogy szállj be a játékba, és te is tedd ki a blogodra ^_^

14 megjegyzés:

  1. Én szeretnékjátszaníí~ ^_^

    VálaszTörlés
  2. Chiaki:

    • Írok valami random dolgot, ami eszembe jut rólad: LM.C
    • Megmondom, melyik dal, vagy film jut eszembe rólad: LM.C számok:)
    • Megmondom, milyen illat jut eszembe rólad: a fahéjas szilvatea illata:)
    • Mondok valamit, amit csak te és én értünk meg: Angelic Pretty napernyő! (egyet-egyet majd akkor is beszerzünk ^_^)
    • Elmondom az első emlékem rólad: ennél a kérdésnél a blogod jut eszembe, feltettél képeket arról, amikor egy kastélykertben voltál és lila kabát volt rajtad és full loliban tök cuki voltál:)
    • Megmondom, melyik állat jut eszembe rólad: chesire cica az Alice-ból:)
    • Kérdezek valamit tőled, amit már régóta szeretnék tudni: eljönnél nyáron majd a szülinapi partimra?
    • Megmondom, mi a kedvenc dolgom veled kapcsolatban: mindketten szeretjük nagyon az Angelic Prettyt és fehér Milky-chant akarunk:)
    • Elmondom, hogy ha sorozatgyilkos lennél, szerintem hogyan nyírnád ki az embereket: a blogodon már leírtad a kés használatát és képet is mellékeltél hozzá (és szerintem mindezt olyan Alice-osan tennéd, az Alice-os szoknyádban)
    +1: megmondom, milyen színű macinyuszi illene hozzád: szerintem hozzád illene a rózsaszín ^_^

    VálaszTörlés
  3. Ichigo:

    • Írok valami random dolgot, ami eszembe jut rólad: olyan számítógépes játékok, amikben főzni-sütni kell, főleg sütiket:)
    • Megmondom, melyik dal, vagy film jut eszembe rólad: hú, nem tudom hirtelen, passzolom a kérdést:)
    • Megmondom, milyen illat jut eszembe rólad: cukrozott tejszínhabos eper illata:)
    • Mondok valamit, amit csak te és én értünk meg: nagyszerű érzés hozzájutni az első burandóhoz:)
    • Elmondom az első emlékem rólad: hát nem biztos, hogy ez az első emlék, de azt hiszem, a jubileumi lolimeeten egymással szemben ültünk és kaptál egy cuki malacperselyt
    • Megmondom, melyik állat jut eszembe rólad: semmilyen, rólad csak az eper jut eszembe az Ichigo miatt:)
    • Kérdezek valamit tőled, amit már régóta szeretnék tudni: melyik volt az első lolita ruhád?
    • Megmondom, mi a kedvenc dolgom veled kapcsolatban: nagyon érdekes szakmát választottál, mindenkit tisztelek, aki azért dolgozik, hogy gyönyörű sütikölteményeket varázsoljon az asztalra és ezzel másoknak örömet okozzon
    • Elmondom, hogy ha sorozatgyilkos lennél, szerintem hogyan nyírnád ki az embereket: természetesen sütikkel:) annyira finomak lennének, hogy senki sem bírná abbahagyni ^_^
    +1: megmondom, milyen színű macinyuszi illene hozzád: egyértelműen a rózsaszín!

    VálaszTörlés
  4. Kriszchan:

    • Írok valami random dolgot, ami eszembe jut rólad: Lucyyyyyyyyyyy ^_^
    • Megmondom, melyik dal, vagy film jut eszembe rólad: az Elfen Lied, a Lucy miatt
    • Megmondom, milyen illat jut eszembe rólad: vaníliaillat
    • Mondok valamit, amit csak te és én értünk meg: az a ruhaösszeállítás, amiben élő Usakumya lehettél volna:)
    • Elmondom az első emlékem rólad: arról beszélgettünk, hogy van egy osztálytársad, akinek több száz macija van.
    • Megmondom, melyik állat jut eszembe rólad: macika:)
    • Kérdezek valamit tőled, amit már régóta szeretnék tudni: melyik az álom loliruhád, amit a legjobban szeretnél?
    • Megmondom, mi a kedvenc dolgom veled kapcsolatban: az, hogy nagyon aranyos vagy:)
    • Elmondom, hogy ha sorozatgyilkos lennél, szerintem hogyan nyírnád ki az embereket: BJD babákkal ^_^ illetve halálra ijesztenéd az embereket a történeteiddel
    +1: megmondom, milyen színű macinyuszi illene hozzád: szerintem hozzád a rózsaszín illene (esetleg a fehér)

    VálaszTörlés
  5. Éniséniséniiiiiiiiiiiiis^^

    VálaszTörlés
  6. Cchan:

    • Írok valami random dolgot, ami eszembe jut rólad: fekete RHS
    • Megmondom, melyik dal, vagy film jut eszembe rólad: Harry Potter (fogalmam sincs, miért, csak most ez jutott eszembe ^_^)
    • Megmondom, milyen illat jut eszembe rólad: a lila akácvirág illata
    • Mondok valamit, amit csak te és én értünk meg: passzolom a kérdést, hirtelen nem jut eszembe semmi
    • Elmondom az első emlékem rólad: lolimeeten ültünk az asztal végében és kérdeztük, ki vagy és bemutatkoztál:)
    • Megmondom, melyik állat jut eszembe rólad: kacsák ^_^
    • Kérdezek valamit tőled, amit már régóta szeretnék tudni: Sikerült megszoknod az RHS-eset?
    • Megmondom, mi a kedvenc dolgom veled kapcsolatban: hú, hirtelen nem is tudom... szerintem vicces vagy, jó a humorod, és jól állnának neked az Alice and the Pirates ruhák
    • Elmondom, hogy ha sorozatgyilkos lennél, szerintem hogyan nyírnád ki az embereket: Alice and the Pirates ruhában és RHS-ben kardot rántanál és két másodperc alatt lekaszabolnád a kiszemelt áldozatot:)
    +1: megmondom, milyen színű macinyuszi illene hozzád: egyértelműen a fekete!

    VálaszTörlés
  7. Nekohime:

    • Írok valami random dolgot, ami eszembe jut rólad: egy hihetetlenül gyönyörű kastély, amilyet a képeskönyvekben lehet látni
    • Megmondom, melyik dal, vagy film jut eszembe rólad: Macskarisztokraták
    • Megmondom, milyen illat jut eszembe rólad: a fahéj illata
    • Mondok valamit, amit csak te és én értünk meg: a tejbegrízimádat fontossága:)
    • Elmondom az első emlékem rólad: az első személyes emlék, amikor Mery-channal odamentünk a villamoshoz és hirtelen feltűntél és azon tűnődtem, ki ez az elegáns lány, vajon ő lenne Nekohime? Az internetes emlék még jóval korábbi, amikor Nana leírta, hogyan lett meg a fekete Marine Rose-od és hogy mennyire örültetek, amikor kibontottátok a csomagot:)
    • Megmondom, melyik állat jut eszembe rólad: a cicák természetesen:)
    • Kérdezek valamit tőled, amit már régóta szeretnék tudni: hát sok ilyen van... tudom, most ez nem a legfontosabb, csak eszembe jutott, hogy a tejberizst szereted jobban vagy a tejbegrízt?
    • Megmondom, mi a kedvenc dolgom veled kapcsolatban: mindig elegáns és szép vagy és kedves, egy olyan loli, akiről példát vehetek én is, mások is. Én mindig úgy érzem, bár külsőleg loli vagyok, hiszen van sok szép ruhám, de lélekben nekem még rengeteget kell fejlődnöm és érnem, hogy egyszer igazi lolita legyek, és ne egy olyan lány, aki csak azért loli, mert loliruhái vannak.
    • Elmondom, hogy ha sorozatgyilkos lennél, szerintem hogyan nyírnád ki az embereket: van egy macinyuszid, ő majd elintézné helyetted:)
    +1: megmondom, milyen színű macinyuszi illene hozzád: egyértelmű a válasz, főleg mert neked már van egy, de most megerősítelek: a fehér illik hozzád leginkább!

    VálaszTörlés
  8. Na, akkor írj nekem is kérlek. Ha tudsz.. :D

    VálaszTörlés
  9. Gigi:

    • Írok valami random dolgot, ami eszembe jut rólad: Tomi
    • Megmondom, melyik dal, vagy film jut eszembe rólad: Csillagpor
    • Megmondom, milyen illat jut eszembe rólad: a gőzölgő mandulás tej illata:)
    • Mondok valamit, amit csak te és én értünk meg: a Cherry Cherry Fallin' Cherry és a Créme Brulée szépsége
    • Elmondom az első emlékem rólad: az a mert, amelyiken tök cukin állt neked az a paróka, amit eredetileg Nana rendelt magának:)
    • Megmondom, melyik állat jut eszembe rólad: mosómaci
    • Kérdezek valamit tőled, amit már régóta szeretnék tudni: mit vettél a párizsi Baby boltban, amikor ott jártál?
    • Megmondom, mi a kedvenc dolgom veled kapcsolatban: rengeteg energiád van és tök cukik voltatok Nekohime szülinapján Loo-val, és nagyon jó a kézügyességed
    • Elmondom, hogy ha sorozatgyilkos lennél, szerintem hogyan nyírnád ki az embereket: boltot nyitnál az általad készített gyűrűkből és más ékszerekből és annyira cukik lennének hogy az emberek agyontaposnák egymást, csak hogy megszerezzenek egyet:)
    +1: megmondom, milyen színű macinyuszi illene hozzád: szerintem a fehér

    VálaszTörlés
  10. Sakura, nagyon szívesen elmennék a partidra ^^

    VálaszTörlés